poniedziałek, 5 marca 2018

154. Embroidery sweater

Dobry wieczór :)

mam nadzieję, że poniedziałek minął Wam dobrze. Mój zdecydowanie zaliczam do pozytywnych dni.
Wreszcie nastało ocieplenie i nie zamarzam w drodze do pracy, a promienie słońca wyzwalają pokłady pozytywnej energii. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. Piękna pogoda daje nadzieje na to, że już niebawem nadejdzie wiosna, a wszystko wokół zazieleni się. Czekam na ten moment z niecierpliwością.


Myślę, że dość dobrze wkomponowałam się ze zdjęciami które Wam tu prezentuję do aktualnych warunków atmosferycznych. Zdjęcia były co prawda robione kilka tygodni temu, ale stylizacja z powodzeniem mogłaby zostać nazwana przedwiosenną. Kwiatowy motyw niewątpliwie kojarzy się z tą porą roku właśnie i niejako jest jej zwiastunem, a ciemne kolory reszty zestawu oraz ciepłe buty zdecydowanie są nawiązaniem do odchodzącej (miejmy nadzieję!) zimy :)










bluza- Zaful 
spódnica- H&M
buty- CCC

32 komentarze:

  1. Baaardzo fajna bluza, wpada w oko!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, totalnie w moim stylu - uwielbiam spódniczki! Kwiatowe motywy również ❤ Cieszę się, że za niedługo będzie można nosić spódniczki bez martwienia się czy dozyjemy 5 minut na zewnątrz bez zamarzniecia w nich, haha!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz bluzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna spodniczka, bardzo dziewczeca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A beautiful and very elegant winter outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/05/transition/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweterek mega do Ciebie pasuje gwiazdko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie nawiązałaś w swojej stylizacji do odchodzącej i nadchodzącej pory roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bóg zapłać że jest ocieplenie. Na prawdę przez okres mrozów czyłam się jak figurka lodowa.
    Cała stylizacja świetna.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie fajnie pasują do siebie bluza z tą spódnicą. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze rewelacja! Sweter czad!

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja :) wreszcie troszkę cieplej i można założyć spódnicę ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie! wszystko ze sobą współgra kochana ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza mega mega wyglada z całością <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz <3 śliczny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, kocham takie wykorzystanie spódnic. Dla mnie to najbardziej kobiecy element! Ostatnio na jogle.pl też o tym właśnie wspominałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna bluza <3 Mi również poniedziałek minął dobrze.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! Świetna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się haftowane ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie bomba :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny jest ten sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wyglądasz przepięknie 😍
    U mnie też mrozy odpuściły-nareszcie😄😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi szybko zleciał już środę mamy 😁 buty mam identyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś tak nie przemawia do mnie ta stylówa, ale ja tam się na modzie nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciemne stylizacje to coś co lubię :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, świetna ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny dziewczęcy look :) Cudna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza jest genialna, kochamy takie wzory! :)

    OdpowiedzUsuń