czwartek, 1 marca 2018

153. Fur and dress

Witajcie!

Jak to zwykle bywa- jestem zszokowana tym, że mamy już czwartek. Tak naprawdę w pełni dotarło to do mnie, gdy wracałam z pracy do domu i rozmyślałam o tym, co będę robić wieczorem. Przypomniało mi się, że obiecałam sobie, że postaram się aby nowe posty pojawiały się systematycznie w poniedziałki i czwartki. No właśnie!

Tak więc przychodzę do Was z kolejną dawką zdjęć. Mam nadzieję, że w weekend pogoda dopisze i będę mogła zrobić kolejne, tak aby mieć zapas na kilka postów do przodu.

Oczywistym wydawałoby się założenie sukienki i płaszcza. I mówiąc szczerze, na takie połączenie decyduję się zazwyczaj. Tym razem jednak, chciałam skomponować zestaw inaczej i postanowiłam zamiast ciepłego płaszcza wrzucić na siebie ulubioną skórzaną kurtkę oraz futrzaną kamizelkę.
Sukienka o prostym kroju i ślicznym odcieniu zielonego połączona z tymi elementami oraz nieco ciężkimi butami tworzy zestaw całkiem ciepły, wygodny i kobiecy.








buty - Gamiss
kurtka- Zaful
futerko- House 
sukienka- Gamiss

27 komentarzy:

  1. Widziałam kiedyś to housowe futerko, ja szukam jednak czegoś bardziej lekkiego co ładnie wyglądałoby z białą koszulową bluzką, masz coś godnego polecania? Zapraszam na rozdanie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz ! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:) super kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta futrzana kamizelka i te buty to moje fav <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko wyglada przemilusio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na taki bezrękawnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Futerko super. Ja właśnie szukam jakiegoś fajnego i nie mogę się ciągle zdecydowac

    OdpowiedzUsuń
  8. Futrzana kamizelka jest śliczna ale po zdjęciach widzę że chyba było ci jednak podczas sesji zimno. Przynajmniej mam takie wrażenie :) wreszcie mamy piątek a ja wreszcie będę miała sobotę wolną i spotkam się z dziewczynami z czego Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten futrzak i bardzo fajnie zestawiłaś go z resztą stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice and elegant warm winter outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/26/get-low/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor sukienki, świetnie łączy się z tym futerkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz boskie futerko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się połączenie futrzanej kamizelki i sukienki. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing combination, look awesome on U!
    Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza stylowka z lekko slowianskim akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna stylizacja, kamizelka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zimą futerka sprawdzają się idealnie Mam podobne chyba Bershki. Fajny kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo Ewelina wyglądasz cudownie :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna kamizelka! Uwielbiam takie połączenia :)
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. wow its stunning dear,dress look beautifull on you,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  22. Estupendo post!!! Feliz semana preciosa!!!

    OdpowiedzUsuń