czwartek, 8 marca 2018

155. Girly casual

Witajcie :)

po raz kolejny wszystkim kobietkom życzę samych wspaniałości z okazji naszego święta :)
Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień przyniósł Wam mnóstwo powodów do radości.

Po raz kolejny przyszło mi korzystać z dobrodziejstwa galerii handlowych i wykonywać zdjęcia w pomieszczeniu. Prawdę mówiąc nie jestem z nich w pełni zadowolona. Z racji tego, że warunki nie do końca pozwalają na zdjęcia na zewnątrz, a mnie za piękną pogodą tęskni się coraz bardziej ostatnio nieco narzekam na aktualną aurę. Ale jestem pełna nadziei, że już niedługo...

A co do samej stylizacji- przedstawiam Wam proste połączenie, dość dziewczęce, które sprawdzi się podczas weekendowych wyjść. Rozkloszowana spódnica w kolorze kobaltowym połączona z bluzką, której kołnierzyk zdobią cekiny. Zestawienie proste i urocze. Jako dodatek, który nieco ożywia całość wybrałam różową torebkę z kwiatowym paskiem.










spódnica- nn (via allegro) 
buty- Renee
torebka- Dresslilly
bluzka- Dresslilly

Przy okazji chciałam pokazać Wam, co ostatnio otrzymałam ze sklepu Rosegal :)



torebka- Rosegal
sukienka- Rosegal


41 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka- kolor oraz krój. :) Lubie bluzki z kołnierzykami. ;) Podobają mi się suknia oraz torebka, które otrzymałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi outfit bardzo mi sie podoba i mam nadzieje że i Tobie Dzien kobiet minął świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie Twoja niebieska sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje przyjemne :) ta torebka na łańcuszku jest śliczna. Słyszałam że wiosna idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wygladasz swietnie :) Rowniez sle spoznione zyczenia z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka, idealnie komponuje się z całością i kobaltowym kolorem :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ta spódniczka jest przepiękna wow ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak zawsze perfekcja! Sukienka przepiękna! Chyba też sobie ją sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta niebieska sukienka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz! Piękna ta sukieneczka, którą dostałaś! Też chciała bym taką dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny look i boska torebka :). Co do przesyłki nie mój gust ale Ty ładnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka ze sklepu Rosegal jest przepiękna! I ten błękitny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna torebeczka pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pogoda juz słoneczna i ciepła ❤
    Przepiekna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Linda! amei as bolsas *.*
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka z Rosegal jest przecudna <3 Na szczęście u mnie jest coraz bardziej słonecznie, więc mam nadzieję, że w końcu nadejdzie wiosna.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną spódniczkę kobaltową, też muszę ją przewietrzyć (: Slicznie wygladasz. Cudna sukienka błękitna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, szczególnie podoba mi się torebka z kwiecistym paskiem. Pasuje do granatowej spódniczki.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta spódniczka, ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne masz te torebeczki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice and cool outfits with two different but great blue!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/11/relaxing-week-end-in-spa/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Pierwsza torebka szałowa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz a ta torebka jest przepiękna <3 błękita sukienka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a nice post. I'm following you and I hope that we can be really great blog friends.
    ❤️
    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione ale najszczersze Najlepszego Kobietko <3
    Piękną masz bluzeczkę :)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódnica jest świetna i bardzo podoba mi się jej kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka i torebka bardzo w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się kolor spódniczki!

    OdpowiedzUsuń
  30. zachwycam się sukieneczką - przepiekny krój i kolorek :))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna spódnica i kozaki:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ta błękitna sukienka :) No i torebka z tym pięknym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna torebeczka, ten kwiatowy pasek jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię klasyczne kobiece style. Inaczej niż właśnie w takim zestawieniu sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Twój uśmiech! Obie stylizacje przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń