sobota, 17 marca 2018

156. Winter is back!

Witajcie kochani :)

jak mija Wam weekend?
Mój dość hmm leniwie. Właściwie czas mija mi na pomaganiu mamie w sprzątaniu i gotowaniu, czytaniu książki a jedyną większą aktywnością były zakupy. Nie ukrywamy; mróz i śnieg nie zachęca do spacerów, a raczej do tego aby zaszyć się w ciepłym domu.
Miałam przygotowaną dla Was wiosenną sesją, ale z racji tego, że zima nie chce nas opuścić odłożyłam ją na późniejszy termin.
Dzisiaj prezentuje Wam mój zimowy zwyklaczek z puchatym sweterkiem w roli głównej, co nie do końca udało mi się uchwycić na zdjęciach.
Cały zestaw jest niesamowicie prosty- dżinsy i sweter to idealne zimowe połączenie!









sweeter- nn
kurtka- Zaful 
buty- CCC
spodnie- Zara

51 komentarzy:

  1. Jak zawsze uśmiechnięta! :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny włochaty sweterek. :) Ja dzisiaj uzupełniam zaległości w notatkach na zajęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U look wonderful!Great post, so nice and interesting. Like it.
    Have a nice weekend!

    Maleficent's blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienie,na początek wiosny też będzie świetne,ale póki co jeszcze zima, mam nadzieję że już niedługo,ale prognozy nie są za ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz stylizacja na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uwielbiam spacery w śniegu nawet kiedy odmarzaja mi nogi, haha!
    Slicznie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie czapka;) Bardzo fajne buty:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestawik <3 Ja juz chce by zima poszła sobie na stałe xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend minął mi bardzo szybko, jak to zwykle bywa niestety... Jutro powrót do szkoły, chodź pogoda nie najlepsza.. Fajny sweterek, pewnie cieplutki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna, zimowa aura! :) Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie😍
    Bardzo ładne zdjecia😍

    U mnie też niestety zima wróciła😐
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie. Już by się chciało nadejścia wiosny,ale niestety coś się ona spóźnia. A zamiast tego prognozują powroty zimy. Na chwilę zrobiło się cieplej i znowu powrót do minusowych temperatur. A to rzeczywiście nie zachęca do wychodzenia z domu. Oby już najkrócej tak było! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urokliwe miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuuu piękny uśmiech, aż się napatrzeć nie mogę! U mnie już na szczęście nie ma śniegu i z niecierpliwością czekam na wiosnę ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że to już ostatnie chwilę kiedy jest zima :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym widziała siebie, prostota ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną zimę mamy tej wiosny ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zima wróciła a ja jej tak bardzo nie lubię hheheh :D Super sweterek!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez czapki, szalika i rękawiczek się nie ruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Ja już mam dość tej zimy.. chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie zima nie odpuszcza- śliczny sweterek xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i piękna sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Czasem takie proste zestawy są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna ta zima na zdjęciach, ale ja mam jej już dosyć

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko nie powrót zimy! Chociaż Ty wyglądasz ślicznie w zimowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas tak samo biało zasypało Lubelszczyzne:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie zwyklaczki, wygodne i ciepłe, zwłaszcza zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chce już wiosnę i wiosenne stylizacje! Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  29. ale tam biało u Ciebie! ;) super sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku ile u Ciebie sniegu było... Slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw :) Mam nadzieję, że w końcu będzie ciepło, przecież już wiosna.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie :D
    Pozdrawiam https://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna kurteczka :) świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna kurtka. I ten śnieg! Chociaż zdecydowanie bardziej wolę ciepło, kwiatki i ptaki za oknem, to jednak ma swój klimat ten biały puch.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety zima ostatnio nie odpuszczała. Dzisiaj coś zaczyna być cieplej :) Ja niestety musiałam przyjść do pracy na 4 godziny :( Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam cię bardzo gorąco W ten chłodny marcowy dzień wyglądasz tak bardzo naturalnie i dziewczęco piękne zdjęcia na zimowym tle mój weekend również się mija bardzo leniwie oglądam sobie taki delikatny erotyk jestem pod wrażeniem bo naprawdę mi się podobam i pewnie resztę niedzieli spędzając się totalnie Jutro praca a więc trzeba wypocząć ha ha ha pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwo inspiracji modowych


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. no u Ciebie niezły powrót zimy ;p miejmy nadzieję,że kolejna stylizacja będzie już wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie wyglądasz, jak się patrzy na ten ciepły uśmiech, to tak jakby już ta wiosna tam nadchodziła zza aparatu :D :* <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, idealna na ostatnie dni zimy :)
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaa zimo akyszzzzzz :P
    Kochana wracaj do nas czym prędzej z wiosennymi stylówkami :D :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz bardzo sympatycznie, a sweterek idealny na zimowe spacery <3

    OdpowiedzUsuń