niedziela, 6 maja 2018

163. Prezenty ze spotkania blogerek


Nie jest tajemnicą, że spotkaniom blogerek towarzyszą upominki od firm, które zdecydowały się wesprzeć wydarzenie.
I należy przyznać, że jest to bardzo przyjemny aspekt tego przedsięwzięcia.
Również i tym razem było podobnie i ze spotkania wróciłam obładowana tak, że cieszyłam się, że przyjechałam samochodem, bo za pomocą środków komunikacji masowej miałabym problem przemieścić się ogromnym pudłem!
Fakt, że dla firm nie jesteśmy obojętne jako blogerki cieszy i dzięki temu czeujemy się doceniane.
Dziś napiszę Wam nieco więcej o produktach, które otrzumałyśmy.

Sponsorzy spotkania:



1.       REFAN
Perfuma i gąbka peelingująca






2.       LOVE YOUR BODY
Peelingi do ciała





3.       BIOLONICA i AFLOFARM (produkty REGENERUM)
   
Krem do twarzy i krem do rąk
Produkty Regenerum do włosów









4.       FOODS BY ANA
Zestaw batoników i smoothie




5.       CD
Zestaw dezodorantów



               https://cd-koerperpflege.de/pl/
               https://www.facebook.com/kosmetykiCD/
               https://www.instagram.com/kosmetykicd/



6.       BISPOL
Zestaw świec



7.   CUKRÓWKA
Krówki i podstawki pod kubki-







8.       ORIFLAME
Zestaw trzech produktów i lakiery do paznokci





9.       AKADEMIA PAZNOKCIA
3 czasopisma, kalendarz i długopis




10.   NATURAL MOJO
Białko waniliowe, zestaw (kubek z herbatą), bidon


              https://www.naturalmojo.pl/
              https://www.instagram.com/naturalmojo_pl/
              https://www.facebook.com/naturalmojoPL/


11.   ALBAG
Torby z napisami





12.   DEKORIA
Zestaw poszewek na jaśki





13.   MILLCEAN
Mini balsamy myjące





14.   MAJUNTO
Poduszki i serca przywieszki





15.   MULTIKINO
Dwa zaproszenia do kina


16.   GRINDAY
Suplement diety i kupon rabatowy





17.   MEDIA SERVICE ZAWADA
Bajki i czasopismo dla dzieci





18.   CUCCIO
Akcesoria do paznokci (Mini Kit Cuccio Veneer, hybryda StarDoro, oliwka do skórek), masło do dłoni 





19.   ROGECAVAILLES
Ręcznik, dezodorant, żel do higieny intymnej i produkt do kąpieli





20.   ENKLARE 
Mydełko 
Enclare to firma z Łańcuta, także mam ją bardzo blisko i myślę, że niebawem odwiedzę <3





21.   STREFA URODY
Balsam do ciała, tusz, kredka, 5 różnych próbek, 2 próbki perfum





22.   DERMENA
Loton na porost włosów





23.   GENTLEDAY
Zestaw podpasek i mini czekoladka








24.   WISPOL
Dwie próbki produktów do włosów, produkt do nóg/ stóp




25.   NAGLAR
Pilniczek do paznokci, smycz, henna, długopis, krówka





26.   SALON URODY PRACOWNIA WDZIĘKU I URODY
Zaproszenie na wybrany zabieg



27.   DOBRY DIETETYK
Zaproszenia na pierwszą wizytę





28.   BARBARA STYBEL- menadżer marki Avon
Żel pod prysznic, próbka szminki, katalog
jeśli ktoś chce zostać konsultantką może kontaktować się z Panią lu wtedy, gdy po prostu zechce zamówić coś z Avon :) obszar jej działania Rzeszów- Łańcut




29.   SKLEP ALOESIK
sklep z Rzeszowa podarował nam kilka ciekawych produktów :)










Sponsorzy licytacji:
1.       NEAUTY MINERALS

2.       LIRENE


3.       KONESAN


4.       MILLCLEAN


39 komentarzy:

  1. świetne rzeczy, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, niech dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, rzeczywiście sporo tego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnych i owocnych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile fajnych prezencikow 😍
    Ten peeling z Love Your Body miałam i nie byłam z niego zadowolona😯
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow naprawde sporo prezentow, a poduszka super hah ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i życzę ci przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę tutaj same wspaniałe produkty! szkoda że ja zagapiłam się z tym spotkaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezenty, najbardziej spodobała mi się ta poduszka haha

    OdpowiedzUsuń
  11. super prezenty, dość sporo ich:) najfajniejsza jest poduszka, idealna dla mnie haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile tego jest! Cudowne upominki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany ile cudów <3 Używam peelignów kawowych Love your body - są świetne :) Bardzo lubię też dezodoranty CD :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, dużo tego!
    Miłego i przyjemnego testowania.
    Produkty do włosów z Regenerum ja osobiscie bardzo polubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krówki i podstawki pod kubki są świetne! :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty. Idealne do przetestowania! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ile nowości! :)
    Miłego testowania <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatne upominki :) Szkoda, że w mojej okolicy nie ma takich spotkań, z chęcią poznałabym osoby które niedaleko ode mnie prowadzą swoje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne prezenty i ładnie zaprezentowane w poście ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ile tego :D Same cudeńka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. wow jak prezenty na święta:D

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo tego, kusi mnie zwłaszcza ten peeling kawowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile dobroci :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej ile tego jest! Super, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogrom nowości, a ja jestem najbardziej ciekawa tej gąbki peelingującej :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow no to rzeczywiście tyle prezentów, jakbyś jakiś sklep obrabowała ;) hihihi
    dobrze, że byłaś autem :)

    Super rzeczy i na pewno bardzo przydatne :)
    Fajne są te mini balsamiki <3

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  28. Hoho, faktycznie dobrze, że przyjechałaś samochodem:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Straaaaaasznie dużo tego! :O Będzie co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale dużo fajnych produktów, miłego testowania !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/
    email - tinypurpose@onet.pl

    OdpowiedzUsuń