wtorek, 29 maja 2018

167. These cranes have brought me a summeer vibes

Witajcie kochani!
 
Jak mija Wam czas?
Ostatnie dni przyniosły nam wręcz tropikalne upały. Przyznam szczerze, że osobiście niezbyt dobrze znoszę afrykańskie temperatury i cieszę się, że wtedy, gdy upał jest największy ja siedzę w klimatyzowanym biurze. Słońce za oknem jednak zawsze dodaje energii nawet gdy nie czuje się jego ciepłych promini na skórze.
 
Przychodzę do Was dzisiaj z porcją nowych zdjęć, które co prawda zostały wykonane przeszło dwa tygodnie temu, ale pogoda na nich odpowiada tej panującej obecnie, więc powiedzmy, że są zgodne ze  stanem rzeczywistym.
Outfit typowy dla mnie. Prostota i minimalizm to dwie cechy, które idealnie pasują do mojego stylu.
Koszulę w mój ulubiony ptasi motyw połączyłam z najzwyklejszymi szortami. Myślę, że wzór na koszuli w pełni wystarcza i nie ma sensu szaleć tu z innymi dodatkami. Kolorystycznie również nie szalałam i całość utrzymana jest w jasnych, zdystansowanych odcieniach. Całość świetnie sprawdzała się podczas niedzielnego spacru nad wodą.
 
 









koszula- Tally Weijl
spodenki- nn
buty- Vices

51 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za wysokimi temperaturami i już zaczynam odczuwać skutki uboczne takiej pogody,..
    Świetnie wyglądasz 😍
    Fajna stylizacja ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A super cool outfit ;) Perfect for summer!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/25/bom-dia-lisboa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. :) Koszula mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te spodenki. Sprawdzą się w eleganckich stylizacjach, ale też takich na co dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i buty bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę znieść tych upalow, ale mimo wszystko tesknilam za taką pogoda ..
    Bardzo ladna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Niby neutralne kolory, a jednak przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i buciki boskie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszulka...a buty super :) Całość świetnie współgra...a co do upałów, to najlepiej je spędzać poza miastem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest genialna Zresztą spodenki też cała stylizacja bardzo mi się podoba. Ja kocham upały i Zdecydowanie bardziej wolę niż chłodniejsze temperatury Dlatego ja czuję się jak w swoim żywiole :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta koszula, bardzo podoba mi się połączenie kolorów w tej stylizacji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/! Na poczatku myślałam, że to moro, a to piękne żurawie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieco militarnie i w klimacie safari- jestem na tak- rewelacyjne buty xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie znoszę panujących teraz upałów. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa koszula :-) Podoba mi się ten wzór:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz fantastycznie:) kocham nosić krótkie spodenki, ale nie mam tak zgranych nóg jak Twoje. Piękne zdjęcia kochana:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny outfit kochana :) Mi czas mija bardzo przyjemnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. O ja cie o ja cie ale ty jesteś chudzinka:) Super są te szorty miałam kiedyś takie kupiłam je w Tally :) Ten look kojarzy mi się z safari:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie :) Początkowo myślałam, że ta koszula jest w moro ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Również nie przepadam za aż tak gorącymi dniami, choć bardzo lubię, gdy jest ciepło i można lekko się ubrać, to tropikalne upały nie są moimi ulubieńcami. :D

    Stylizacja jak zawsze bardzo ładna. Pięknie wyglądasz, tak promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się buty - świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba twój zestaw :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz:) bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, podobają mi się tak stonowane kolory :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Słońce i jego energia to jedno. A temperatura jaką wytwarza to drugie. I to pierwsze - owszem,jest fajne i dobre. Natomiast to drugie już niekoniecznie :D Niech będzie ciepło,pewnie. Ale jak zaczyna się upał to już trochę przesada i osobiście odechciewa mi się wszystkiego. Człowieka stara się ukrywać na ile tylko może w jakimś chłodnym schronieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Racja, ten skwar lejący się z nieba już nieźle każdemu dał się we znaki :/
    u mnie na szczęście deszcz i ochłodzenie ufffff

    Świetny zestaw- w taką pogodę prostota i minimalizm są najlepsze :)
    Espadryle są super <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. A mnie w oko wpadły buty! :) Fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna koszula :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuje za odwiedziny- czekam na kolejny posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, wszystko jest idealnie do siebie dopasowane! *.* Bluzka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W prawdzie takie bluzki moro to nie za bardzo mój styl, ale Tobie bardzo fajnie pasuje i do tego naprawdę dobrze zgrałaś połączenie kolorów oraz dodatków! Dzięki temu, cała stylizacja nabiera wyrazu, super :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam upały ale teraz ( w 8 miesiącu ciąży ) dają mi się we znaki więc wiem o czym mówisz. Bardzo fajna stylizacja, koszula urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też słabo znoszę upały ;) A stylizacja bardzo fajna, idealnie do Ciebie pasuje ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne butki, czegoś takiego właśnie szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Super look! ;) nieco militarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie cierpię takich upałów, gdzie nie można oddychać.... :(

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale radosne zdjęcia. Bardzo ładnie Tobie w takich kolorkach, ciekawe połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń