wtorek, 22 maja 2018

166. Lace skirt

Witajcie kochani!
 
Jak minął Wam weekend?
Mówięc szczerze, ja podczas mojego nie wypoczęłam szczególnie, ale nie narzekam ani trochę z tego powodu. Sobotę spędziliśmy na weselu mojego kuzyna- Ci którzy obserwują mnie na Instagramie mieli mały weselny spam :)  taka uroczystość to wspaniała okazja do spotaknia z dalszą rodziną i możliwość spędzenia czas z tą bliższą w komplecie. Sam ślub to rówwniż piękne doświadczenie i cieszę się, że mogłam towarzyszyć Parze Młodej w tym szczególnym dniu.
Było to wesele otwierające "weselny sezon" u nas i przed nami jeszcze kilka takich uroczystości! :)
 
Prezentuję Wam dzisiaj zdjęcia stylizacji wykonane w jedna z minionych niedzieli. Ostatnio brak czas wpływa na mnie bardzo negatywnie i trudno mi wygospodarpwać go na zdjęcia.
W ten dzień pogoda była naprawdę piękna- ciepło i dużo słońca. I mimo, iż w południe to nie jest najlepsza pora na robienie zdjęć, ja byłam tak zdeterminowana, że zdecydowałam, że już nic nie przeszkodzi mi w realizacji mojego planu i zdjęcia zostaną zrobione! :)
 
Prezentuję Wam zatem stylizację typową dla mnie. Bez udziwnień i szaleństw. Taką, którą z powodzeniem można wybrać na spacer po mieście, wieczorne wyjście do kina czy spacer z przyjaciółką W moim przypadku również do pracy, z racji tego, że nie mam sztywnego dress code.
Koronkowna spódniczka to mój ostatni łup z Primarka, który pokazywałam na InstaStory. Kilka osób pytało o stylizację z jej wykorzystaniem, więc na specjalne życzenie właśnie jest :)
Zestawiłam ją z moją ulubioną dżinsową kurtką i zwykłym topem, aby nie wprowadzać nieładu we wzorach.
 
 










spódnica- Primark
buty- Vices
kurtka- New Look
bluzka- New Look

46 komentarzy:

  1. lovely post dear! :)
    Kisses...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i świetna spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica, bardzo mi się podoba!
    Ja weekend spędziłam ze znajomymi i od dawna się chyba tak dobrze nie wyspalam, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! Nie dość, że to moje kolory, to jeszcze uwielbiam takie połączenie elegancji z lekkim luzem kurtki jeansowej. Mega pięknie Ci w tym outficie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesela to super sprawa. I spotkać się z rodziną można i fajnie brać udział w tak ważnym dla dwojga ludzi wydarzeniu i pobawić się można,dzięki czemu zrelaksować. A skoro tyle tych wesel przed Tobą to tylko pozazdrościć tylu okazji do miło spędzone czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor Twoich butów!!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz kochana. Spódniczka cudna,mam podobną tylko pudrową różową!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful and elegant skirt! Very nice as well is the combo with the denim jacket and the color assorted stilettos!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/18/in-the-mix/

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja też w ten weekend byłam na weselu tyle że u mnie nie zanosi się prędko na kolejną taką uroczystośc😯
    Pięknie wyglądasz 😍
    Jedna z najlepszych (jak dla mnie☺)Twoich stylizacji😘
    Piękna spódniczka i rewelacyjne szpilki-idealnie do siebie pasują ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka, jej kolor jest obłędny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta ale i bardzo z klasą stylizacja, lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wszystko ze sobą zestawiłaś. Niby jeden kolor, ale w różnych odcieniach świetnie się łączy.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie wiem co mi się bardziej podoba czy spódnica czy szpile:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Super dobrana kolorystyka ;*
    Szpilki bardzo mi się spodobały ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze swietne zdjecia. Niestety relacji nie widzialam, bo ... nie wiem jak do tego doszlo i do tej pory Cie nie obserwowalam! :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kolorek butów - idealnie zgrany z tą kurteczką :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka jest płśiczna, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne dziewczęce zestawienie, super wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu. Właśnie w takich czuję się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta spódniczka, pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa spódniczka. Ma piękny jasnoniebieski kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna spódniczka, sama mam podobną z koronki, ale odkąd ją kupiłam to coś nie mogę się przemóc aby w niej gdzieś wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna jest ta spódniczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, a spódnica piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczna ta Twoja spódnica! ja mam podobną w odcieniu miętowym :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym ubrała taką spódnicę tylko w innym kolorze :) jakąś różową albo czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi sie podoba spódniczka jak i cały look <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Wyglądasz cudownie <33 Bardzo ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  31. spódnica bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń