środa, 16 maja 2018

165. Depilacja laserowa



Depilacja to jedna z tych czynności, których szczerze nie lubię i robię z czystej konieczności.
Usuwanie włosków to prawdziwa zmora, ale pozostawienie ich nie wchodzi w grę.
A gdy jest się perfekcjonistą,  jak ja zabieg ten to prawdziwa męka! Wszystko musi być idealne i gdy jeden mały włosek pozostaje tam, gdzie być nie powinien cierpi moje poczucie estetyki...
Od jakiegoś czas zastanawiałam się nad rozwiązaniem problemu z włoskami na stałe i z racji tego zainteresowałam się zabiegiem depilacji laserowej.
Słyszałam masę pochlebnych opinii na jego temat- w internecie i od znajomych, więc kusił mnie coraz bardziej.
Dlatego, gdy w ramach spotkania blogerek otrzymałam bon na jeden dowolnie wybrany zabieg w Pracowni Wdzięku i Urody w Rzeszowie nie wahałam się ani chwili i zapisałam się na depilację laserową przedramienia.

Umówienie wizyty.

Kwiecień to napięty okres u mnie w pracy więc wizytę umówiłam telefonicznie.
Podczs rozmowy przeprowadzono ze mną mały wywiad oraz poinformował jak należy przygotować się do zabiegu i jak trzeba będzie zachować się bezpośrednio po nim.
Gdy wszystkie niezbędne inormacje zostały mi przkazane i ustalilismy, że zabieg może być przeprowadzony uzgodniliśmy  dogodny termin wizyty.

O samym zabiegu:

Depilacja laserowa polega na wykorzystaniu energii światła lasera do uszkodzenia mieszka włosowego i komórek macierzystych odpowiadających za powstanie nowego włosa. W skórze poddanej zabiegowi energia świetlna zostaje zamieniona w energię cieplną. Ciepło dociera po włosie do mieszka włosowego i macierzy włosa, przegrzewa je, a tym samym niszczy uniemożliwiając ponowne wytworzenie włosa. Włos, który znajduje się w mieszku włosowym zostaje odłączony od cebulki włosa, a następnie w ciągu jednego do dwóch tygodni wypada w naturalny sposób.

Depilacja laserowa jest zabiegiem szybkim i bezpiecznym, ale aby ją wykonać skóra i włosy powinny spełniać kilka warunków. Na dwa tygodnie przez zabiegiem nie należy opalać partii ciałą, które będziemy poddawać depilacji. Ograniczenie dotyczy to zarówno opalania na słońcu jak i w solarium.  Włosy w miejscu depilacji laserowej nie powinny być poddawane depilacji woskiem lub pensetą w okresie 10 dni przed zabiegiem.  Przeciwwskazaniem do zabiegu jest zażywanie leków lub środków światłouczulających, nowotwory i podatność na powstawanie bliznowców.



Wizyta w Pracowni Wdzięku i Urody oraz sam zabieg

Przyznam szczerze, że nie mogłam się doczekać tej wizyty. Byłam bardzo ciekawa, jak bedzie przebiegała, gdyż nigdy wcześniej nie korzystałam z podobnych zbiegów.
Po przyjściu do Pracowni przesympatyczna Pani Agnieszka przeprowadziła ze mną wywiad na temat  mojej skóry (jej reakcji na opalanie) oraz włosów. Pozyskanie tych informacji było niezbędne aby określić fototyp skóry, Fototyp skóry określa jaka jest zawartość melaniny w skórze, która chroni nas przed promieniowaniem, także przed UV (ale nie tylko). Sprawdzoną i powszechnie praktykowaną metodą określania fototypu jest właśnie badanie rekcji skóry na promieniowanie UV – im mniej mamy melaniny, tym bardziej nasza skóra reaguje, i na odwrót więcej melaniny oznacza mniejszą reakcję skóry. My określamy fototyp skóry, aby na jego podstawie dobrać bezpieczne parametry wiązki lasera w trakcie zabiegu
  


Następnie opowiedziała mi nieco nie tylko o samym zabiegu i sprzęcie za pomocą którego będzie wykonywany, ale również o tym, jak w ogóle rosną włoski i jak to się dzieje, że laser powoduje ich usunięcie. Niesamowita kobieta z ogromną wiedzą.
Gdy ma się do czynienia z profesjonalistami żaden zabieg nie wydaje się straszny!



Na czas zabiegu otrzymałam paniuar kosmetyczny, aby moje ubranie nie zostało pobrudzone żelem do USG. Jak widać Pracownia dba o klientów pod każdym względem.
Sama depilacje przebiegła bezboleśnie. Na miejsca w których przprowadzana jest depilacja nakładany jest specjalny żel a następnie przykładana jest głowica lasera. Otrzymałam również okulary ochronne, aby moje oczy nie uległy naświetleniu.
Odczuwalne jest delikatne szczypanie (może bardziej mrowienie?) ale nie jest to nic nieprzyjemnego. Szczerze mówiąc po zabiegu czułam się zrelaksowana i był to naprawdę świetny sposób na odprężenie się po całym dniu pracy.





Zabieg zupełnie bezbolesny, wręcz przyjemny. Głównie za sprawą tego, że wykonywała go odpowiednio wykfalifikowana osoba na profesjonalnym sprzęcie.
A dodatkowo atmosfera podczas jego przeprowadzenia była naprawdę sympatyczna i czułam się tam zupełnie wyluzowana!





Po wszystkim otrzymałam pakiet instrukcji- jak zachowywać się, czego unikać.

Po wykonanym zabiegu należy bezwzględnie unikać opalania depilowanych partii ciała przez okres dwóch tygodni. Ograniczenie to dotyczy zarówno bezpośredniej ekspozycji na światło słoneczne jak i opalania w solarium. Dodatkowo w celu lepszej ochrony przed światłem słonecznym można stosować odpowiednie kremy z filtrem przeciwsłonecznym.  




Jestem pewna, że to nieostatnia moja wizyta w tym miejscu i już za kilka tygodni zjawię się tam ponownie! :)

Jeśli Wy rozważacie pozbycie się włosków raz na zawsze szczerze polecam depilację laserową. A jeśli tylko macie możliwość zjawcie się w Pracowni Wdzięku i Urody w Rzeszowie.

Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę - Pracownia Wdzięku i Urody
gdzie dowiecie się więcej na temat zabiegu DEPILACJI LASEROWEJ oraz pozostałych oferowanych przez Pracownię :)

Na pewno nie pożałujecie!




25 komentarzy:

  1. Super, też się zbieram żeby zrobić. O ile życie byłoby łatwiejsze po takiej depilacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam odwagę! :-O Boję się depilacji laserowej jak ognia i chyba nie odważyłabym się na coś takiego. Gdzie kupiłaś tą mini? Jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego, co napisałaś zabieg depilacji laserowej nie jest taki straszny. Chociaż pewnie dużo zależy od tego, na którą część ciała jest stosowany. Dobrze, że trafiłaś na prawdziwych profesjonalistów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad taką depilacją w kontekście pach, słyszałam jednak, że jednym z przeciwskazań są skłonności do żylaków, czy to prawda?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wybieram na depilację nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiałam się nad depilacją laserową ale to chyba już po ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad takim zabiegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak depilacja laserowa jest genialna, wiem bo moje znajome mialy robione. Niestety ja nie moge ze wzgledu na tatuaze :/ za duzo miejsc by trzeba omijac u mnie :D

    Obserwuje.
    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się właśnie zastanawiałam nad tym zabiegiem i kosmetyczka poleciła mi zaczekać do zimy, właśnie przez te ochronę przed UV depilowanych miejsc☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się marzy depilacja bikini i nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Rzeszowa mam kawał drogi ;) ale myślę nad takim zabiegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post :) Ja nigdy nie miałam depilacji laserowej, ale może kiedyś.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam kiedyś by na takie zabieg się zdecydować, może w przyszłości :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej marzę o takiej depilacji! ;) a jaka cena takiego zabiegu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama z chęcią bym skorzystała z takiego zabiegu, niestety jest to trochę drogi wydatek;/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wpis! Może też się skuszę na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, też mi się marzy taka depilacja- na wiosnę i lato to świetna sprawa i jaka wygoda i oszczędność czasu :)
    Chciałabym zrobić sobie nogi i pachy, koniecznie w końcu muszę się zdecydować i iść, bo zbyt długo z tym zwlekam :P heheh

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mnie korci taki zabieg:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę :) Super sprawa! Bardzo chętnie poddałbym się depilacji laserowej.

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią bym skorzystała :) jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi wręcz.. swojsko? I w ogóle nie strasznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się w końcu wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Korzystam z depilacji laserowej od jakiegoś czasu. Jak narazie jestem serii depilacji na pachy i na bikini teraz zaczynam sobie robić depilację laserową nóg! Dla mnie to niesamowita wygoda! Wreszcie pozbyłam się podrażnień i wrastających włosków! a skóra po 6 zabiegach jest idealnie gładka!! Depilację robię w salonie Laser Delux w Warszawie https://www.laserdelux.pl/warszawa-czaki/depilacja-laserowa Mają tam laser light sheer.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zabieg dzięki któremu w sposób trwały możemy się pozbyć niechcianego owłosienia. Depilacja laserowa szczególnie polecana jest osobą które borykają się z problemem nadmiernego owłosienia oraz wrastających włosów.

    OdpowiedzUsuń