poniedziałek, 25 czerwca 2018

172. Culotte

 
Witam Was serdecznie w poniedziałek :)
 
Jak minął Wasz weekend?
Mój był udany- sobota spędzona w rodzinnym domu, a później rodzinny wyjazd na imprezę- niespodziankę czyli urodziny mojej kochanej cioci, która jest dla mnie niemalże jak druga mama.
Miła i rodzinna atmosfera towarzyszyła nam cały czas i jak dobrze wieie, to dla mnie bardzo ważne.
Rodzina zawsze była, jest i będzie dla mnie najważniejsza...
W niedzielę natomiast pożegnałam się z siostrą, która będzie kontynuowała swój tymczasowy pobyt w Niemczech. Mimo, iż zdaję sobie sprawę, że to tylko do października to i tak jest mi przykro i tęsknię mocno....
 
 
W dzisiejszej stylizacji po raz pierwszy prezentuję na blogu outfit ze spodniami typu culotte.
Zawsze bardzo mi się podobały, ale nigdy nie miałam na tyle odwagi by je ubrać. Wydawało mi się, że nie będą pasowały do mnie, do mojego wzrostu i mojej figury.
Ostatecznie jednak, po przeglądnęciu masy dostępnych modeli  i kilka próbach zakupy, zamówiłam je wreszcie. I nie żałuję!
Założyłam, przymierzyłam, zobaczyłam się w lustrze i spodobało mi się. Wcale nie wyglądam tak źle i powiedziałabym, że nawet mi pasują :)
Spodnie mają jednolity materiał, zestawiłam je zatem z koronkową bluzką. Z racji tego, że mają dość wysoki stan, postawiłam na krótki top.
Całość uzupełniłam o zwykłe mokasyny z metalową ozdobą i otrzymłam, klasyczny zestaw, w którym z powodzeniem mogę wybrać się do pracy.
 
 







spodnie- aliexpress
bluzka- aliexpress
buty- born2be

38 komentarzy:

  1. Piękne Ci w tych spodniach :) Świetna stylizacja!
    Mnie weekend też minął w gronie rodzinnym.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kuloty najlepiej prezentują się na takich chudzinkach jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten weekend to praca od rana do wieczora, więc niestety nie miałam w ogóle czasu na przyjemności :/ co do tych spodni zawsze mi się podobają na kimś, ale sama bym w takich nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety to nie moj styl, ale u Ciebie fajnie sie prezentuje! Fajnie, ze dobrze weekend spędziłas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu spodnie to nie moja bajka, ale bluzeczka mi się podoba. :) Życzę Ci udanego tygodnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka, uwielbiam koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz a kuloty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja weekend w domu z moka druga połową mieliśmy robić grilla ale pogoda nie dopisała. Do października zleci bo juz na dniach lipiec mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :) Niby klasycznie, a jakoś tak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzka, ale do tych spodni raczej chyba się nie przekonam;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja, pięknie wyglądasz spodniami typu culotte świetnie na tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna bluzeczka😍
    Kochana świetnie wyglądasz😍
    Październik już niedługo ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny aczkolwiek deszczowy wtorek prezentujesz się bardzo elegancko w tym zestawieniu do mnie jakoś te spodnie nie przemawiają ale pewnie dlatego że ja i moje 160 kg wyglądali byśmy śmiesznie ale ty prezentujesz się naprawdę bardzo ładnie Ja to raczej cenię sobie wygodę i to by było luźno hahaha Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci przyjemnego dnia oraz tygodnia a Zapomniałabym dodać fajnie że lubisz spędzać czas z rodziną że jesteście blisko to jest podstawa także Pozdrowienia dla twoich bliskich 🍀

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Rodzina zawsze z nami będzie, szczególnie ta najbliższa. Ciocia pewnie szczęśliwa:) Bluzeczka mi się podoba, jednakże spodnie jak i buciki nie mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie wyglądają naprawdę świetnie! Naprawdę Ci pasują!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te spodnie świetnie się prezentują:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie te spodnie się prezentują i do tych bucików idealnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. How romantic and chic you are in this outfit! :)
    Fashion on the Clouds Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz, uwielbiam połączenie czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi weekendy ostatnio szybko mijają ale w gronie rodzinnym co mnie bardzo cieszy :) Co do stylizacji.. mój wzrok najbardziej przyciągnęła bluzka. Uwielbiam koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o jest i stylizacja z kulotami - wyszło super!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty podbiły moje serce ;)
    Sama mam kilka par mokasynów, ale klasyki nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może to głupio zabrzmi, ale fajnie jest słyszeć, że masz tak dobre stosunki z rodziną i jesteś z nimi zżyta. Teraz większości przypadków (które znam) każdy żyje swoim życiem. Przykładowo rodzice osobno, siostra osobno i brat osobno. Spotykają się raz na ruski rok i prawie nie utrzymują ze sobą kontaktu. Dobrze,że nie wszędzie tak jest :)
    Spodnie wyjątkowo dobrze Ci pasują. Ja też się nad takimi zastanawiałam, ale cały czas się boję, że będę w nich źle wyglądać. Musiałabym znaleźć je gdzieś stacjonarnie i przymierzyć :)
    Miłego dnia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No super kochana, ja zaczęłam wakacje, ależ się z tego powodu cieszę!<3

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię kuloty, mega wygodne spodnie :) super wyglądasz, klasycznie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestaw. Bluzeczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Have a good eve dear and if you want we can follow each other :)
    Fashion on the Clouds Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez mi się ostatnio spodobały szerokie spodnie:) Jak na razie wybrałam tylko trochę krótsze, za kolano, ale dla osoby o moim wzroście takie są lepsze. Świetna stylizacja, wygląda bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. outfit jest super, świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna bluzka <3 zakochałam się w niej <3 cała stylizacja mi się podoba, ale bluzka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń