środa, 8 sierpnia 2018

178. Cute elegant ootd

Witajcie kochani!

Udało mi się w końcu znaleźć czas na to, aby przygotować dla Was nowy post.
Nie tylko wstawić zdjęcia, ale również usiąść spokojnie i zebrać myśli, aby napisać tu kilka słów.
Ostatni czas jest niezwykle zabiegany i stale coś uniemożliwiało mi czynności wspomniane powyżej.
Zdjęcia pochodzą z naszej rodzinnej wycieczki do Krakowa, co pewnie doskonale wiedzą wszyscy ci, którzy obserwują mnie na Instagramie.
Pogoda w ten dzień była standardem dla tegorocznego lata- niesamowicie zmienna!
Wybrałam zatem outfit, który nie sprawiłby, że ugotuję się niechybnie, a jednocześnie uczyni możliwą ucieczkę przed deszczem. Zrezygnowałam zatem z obcasów na rzecz balerinek.
W zasadzie całość jest małą prezentacją moich tegorocznych wyprzedażowych zdobyczy, gdyż zarówno spódnica jak i bluzka pochodzą z Mohito i udało mi się je kupić w cenach dużo niższych niż te początkowe.
Spódnica urzekła mnie oczywiście swoim krojem i koronkowym materiałem, który jest niezwykle kobiecy. Bluzka natomiast zasłużyła na moje uznanie ze względu na swój dość uniwersalny charakter i myślę, że będzie wspaniałą bazą wielu innych stylizacji.
Lubię rzeczy, które mogę wykorzystać wielokrotnie.

Całość utrzymana w pastelowych odcieniach, które są tak naprawdę moją ulubioną opcją na lato! :)








spódnica- Mohito
bluzka- Mohito
buty- H&M
torebka- Zaful


44 komentarze:

  1. Prześliczna spódniczka. Kolor i krój są cudowne. <3 Bluzka świetnie do niej pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas to, to czego od zawsze brakuje.. niestety. slicznie wyglądasz, ta niebieska sukienka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urocza, elegancka stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, bardzo dziewczęcy i uroczy :) Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam!
    Najbardziej wstrząsający film, jaki widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bardzo kobiecy look <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz uroczo:) śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądasz! A ta spódnica z koszula prezentuje się idealnie :*
    Chyba sama kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie u uroczo w tej stylizacji :) Bardzo ładna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się spódniczka :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica na prawdę jest wspaniała, przepiękna koronka i krój. Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja i śliczna spódniczka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak piękna, subtelna i dziewczęca stylizacja w takiej delikatnej pastelowej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny look, wszystko na Tobie leży fenomenalnie. Dodatkowo zdjęcia są na prawdę urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza, dziewczęca stylizacja! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very cute style~ i love it the skirt!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa spódniczka :-). Niestety nigdy nie byłem w Krakowie :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta spódniczka jest piękna! Sama chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeju! :D piękna ta spódnica! bardzo mi sie podoba outfit! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet gdybyś nie napisała że to jest Kraków to i tak bym wiedziała. Stylizacja lekka, świeża, dziewczęca i bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancka ale też świetna na wycieczki stylizacja! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pastelowe kolory, wyglądasz w nich cudownie ! ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kolorystyka i stylizacja bardzo mi się podoba. A spódnica jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w spódniczce ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwie się ze Cię spódniczka urzekła - jest cudna . Super trafiona perełka na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczo i elegancko, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so stunning! And I love your dress so much ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia:) Cudownie wyglądasz! Ta spódnica jest prześliczna 😍

    https://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna spódniczka - piękne i lekkie zestawienie, czyli coś co lubię najbardziej ;)

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze zazdroszczę trochę takiej pogody bo podczas mojego ostatniego pobytu w Krakowie było upiorne gorąco 😯
    Pięknie wyglądasz 😍
    Fajna,dziewczęca stylizacja 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczo wyglądasz w tej odsłonie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja! Ja niestety jestem za blada na takie kolory :/

    OdpowiedzUsuń
  33. alez mi się podobasz w tym wydaniu - pięknie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. I know this site offers quality dependent articles and extra material, is there any other web
    site which presents these things in quality?

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczka jest cudna! A cały zestaw na 6! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Slicznie i dziewczeco! Ja tez ostatnio z trudem znajduje czas na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Od razu w oczy rzuciła mi się torebka! :) śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty dobre do ucieczki,praktyczne do takich akcji. Ale za to w obcasach ewentualna ucieczka byłaby ciekawsza! Mam nadzieję,że jednak pogoda dopisała i nie trzeba było uciekać :D

    OdpowiedzUsuń