piątek, 3 lutego 2017

39. Wełniana spódnica

Witajcie kochani

Niesamowicie szybko uciekł mi ten tydzień. Nie wiem, gdzie podziały się dni między piątkiem, a poniedziałkiem.
Żyję bardzo intensywnie i być może jest to przyczyną tego, że czas u mnie płynie w tak zastraszającym tempie.
W poniedziałek udało mi się spotkać ze znajomymi ze studiów. Wieczór upłynął nam na rozmowach o błahostkach i pieczeniu ciasteczek. Bardzo się cieszę, że mimo upływu czasu i  tego, że każdy z nas poszedł w swoją stronę, a co za tym idzie- nie widujemy się już tak często, potrafimy znaleźć czas dla siebie i rozmawiać ze sobą.
Upłynął już rok od czasu ostatnich zajęć na uczelni.
Jest pewna magia w studiowaniu. Sam proces zdobywania wiedzy jest ciekawy, aczkolwiek po wszystkim moje wspomnienia koncentrują się na tym, jak wielu wspaniałych ludzi tam poznałam i co ciekawego przeżyłam, a nie na tym ile paragrafów wkułam.
Myślę z sentymentem o tych minionych czasach i samego procesu studiowania zupełnie nie żałuję. Nawet wspólne narzekanie na egzaminy, zaliczenia, sesje i wykłady trwające od 8 do 20 miało pewien urok.

Jakie macie plany na weekend?

Dziś prezentuję Wam kolejne bardzo dziewczęce zestawienie. Szara wełniana spódnica idealnie sprawdza się podczas chłodnych dni. Zestawiałam ją z futrzastym swetrem o luźnym kroju.
Do tej stylizacji wybrałam moje ukochane oficerki, które pamiętają jeszcze moje studenckie czasy. Wygodne, ciepłe i umożliwiające prowadzenie samochodu. Idealnie sprawdzały się wtedy, kiedy prawie cały dzień spędzałam na uczelni.
Dodatkowo, jako nakrycie głowy wybrałam beret. Kompletnie o nim zapomniałam i dopiero ostatnie porządki w szafie sprawiły, że znów trafił na moją głowę. Jest ciepły a jednocześnie bardzo dziewczęcy. Stanowi ciekawą alternatywę dla czapki.









 









 buty- CCC
spódnica- Zara
sweter- nn
beret- nn 
płaszcz- Atmosphere
szalik- Mohito

 Ostatnio otrzymałam zamówienie ze sklepu Sammydress oraz Zaful :)
chciałam Wam pokazać kilka rzeczy. Oczywiście mam w planach przygotowanie stylizacji z nimi, ale póki co pokażę Wam jedynie, co w ogóle otrzymałam :)


KLIK 
 KLIK
KLIK 

97 komentarzy:

  1. Cudowna spódnica ♥ Uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to jest najfajniejsze w studiowaniu - poznawanie nowych osób, zdobywanie przyjaźni na całe życie :) To zdecydowanie najlepszy czas w moim życiu! :) Weekend to wreszcie odpoczynek po sesji, kilka blogowych spraw.
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Uwielbiam zimą bile i szarości. Buciki też są mega :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci z uśmiechem na twarzy :)
    Piękna stylizacja! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica i sweter:) Wyglądasz przeuroczo:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste zestawy, a spódnica mnie zachwyciła. Świetny krój, materiał i odcień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie ! A ta spódnica to strzał w 10 !

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się spódniczka i berecik :)
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz uroczo. Stylizacja cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas płynie i to bardzo szybko - byle do wiosny, potem może trochę zwolnić :) dawno już nie piekłam ciasteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna stylizacja <3 mega dziewczęca :)
    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódnica jest wprost przepiękna! Bardzo podoba mi się jej krój, no i kolor :) Chętnie bym sobie taką sprawiła. Co do weekendu, to oczywiście nauki ciąg dalszy bo sesja nadal trwa :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze podziwiałam kobiety, które potrafią ładnie wyglądać w zimowych stylizacjach.. ja stawiam na ciepełko i wyglądam jak ziemniak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica rewelacyjna, super w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna spódnica! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Studia to piękny czas, chociaż narzekania podczas egzaminów było sporo to fakt :)
    Super stylizacja, a z nowości podoba mi się ten ostatni sweterek z otwartymi ramionami :) Kliknęłam w linki, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko Tobie tak dni uciekają mam podobnie, jest poniedziałek nie obejrzę się i już piątek a raczej jego końcówka. Lubię takie zestawy zimowe z spódniczką, swietna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka piękna. Bardzo podoba mi się jej kolor. Jak zwykle pięknie się prezentujesz. Tak promiennie i uroczo! :) Przegoń tę zimę swoim uśmiechem :) Pozdrawiam. Życzę miłego wieczoru i dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie kolory :) super nowości - kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba :* no i poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica jest świetna, kolor boski, a krój bardzo dziewczęcy. Bardzo ładnie Ci w berecie, a oficerki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna stylizacja. Spódnica i sweterek boskie 👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie! A spódnica bardzo mi się podoba, sama bym taką widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna spódnica :) te sweterki też fajne. Mi cały tydzień bardzo szybko zleciał, teraz właśnie jadę do pracy a jutro wolne, mam nadzieję że odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ta jak zwykle w spódnicy, kobieto nosisz czasem spodnie? :) W sumie się nie dziwie bo świetnie w nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem dopiero w 2 technikum, jeszcze nie wiem czy pójdę na studia. Ale rzeczywiście musiałaś poznać niesamowitych ludzi! To dobrze, że utrzymujecie kontakt:)
    Pięknie wyglądasz! Stylizacja bardzo dziewczęca:) Uwielbiam Twój uśmiech. Od razu milej się patrzy na takie zdjęcia:)

    Poklikałam w linki:) Czekam na stylizacje! :*
    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! Spódnica jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też ten tydzień minął bardzo szybko. Na weekend nie mam jakiś szczególnych planów.Stylizacja bardzo mi się podoba a najfajniejsze jest to że zawsze uśmiechasz się na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna spódniczka :) Bardzo lubię takie kolory szarości :)
    Rzeczy otrzymane bardzo ładne :) Chabrowy sweterek ma to coś ! :)
    Miłego weekendu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie jak zawsze :) <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się takie stylizacje, choć zimą nie mogę się przemóc do rajstop, jakiekolwiek by nie były to i tak jest mi zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy ten berecik - bardzo podobają mi się białe zimowe berety i czapki, mam wrażenie, że rozświetlają twarz. :) Co do studiów to też bardziej wspominam to, co się działo wokół zajęć niż samą uniwersytecką wiedzę...

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty sa cudowne :) rzeczywiscie studia to ciekawy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz :D
    Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Może też tak czas zapiernicza, że nie wiem kiedy i gdzie to tak pędzi...
    Super stylizacja!
    Już nie mogę się doczekać stylizacji z białym sweterków ze zdjęcia...zakochalam sie !

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna spódniczka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia i śliczne rzeczy wybrałaś <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie spodniczki swietnie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Moimi planami było uczenie się do sesji, ale nadal mi nie wyszło :P
    spódnica jest meeeega :)
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj odkąd robię prawko to też dni mijają zanim się obejze.
    Pięknie Kochana wyglądasz!
    Stylizacja rewelacyjnie się prezentuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  41. slicznie wygladasz! super ten bialy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Czym jesteśmy starsze tym szybciej czas ucieka, niestety. Kiedyś czas od poniedziałku do piątku wydawał się całą wiecznością, a dziś to pstryknięcie palcami...

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna stylizacja. Obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. O tak, poznawanie ludzi jest fajne. A jeszcze fajniejsze są więzi jakie można z nimi zawierać dzięki poznaniu ich. Piękne przyjaźnie,niezapomniane chwile, cudowne wspomnienia. Fajnie,że nadal utrzymujecie kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna spódniczka <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana wyglądasz jak zawsze przeuroczo. Stylizacja bardzo mi się spodobała, zdjęcia cudowne , sceneria boska a spódniczka mega! Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też żyję bardzo intensywnie i mam mało czasu na cokolwiek :)
    Świetna stylizacja! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Spódnica i bluzki z zamówienia są świetne :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurde widze, ze zdjęcia sprawiają Ci mega frajdę! Gorąca kobieto 😘 super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajna uniwersalna spódnica, radosne miny, świetne! co do studiowania może jakaś fajna podyplomówka? :p

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  51. ależ przepiękną masz tę spódnicę!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojejku ty masz 24 lata ? nie dałabym Ci tyle, wyglądasz na mniej ;) świetna stylizacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylizacja! Szalik cudny! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jak zwykle wyglądasz prześlicznie:)
    Ta niebieska bluzka wygląda interesująco ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Calosc naprawde swietnie wyglada!: )

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurcze, jestem jeszcze na etapie narzekania na egzaminy i wykłady do późna, ale już ostatni rok i już czasem zdarza mi pomyśleć, że jeszcze będę za tym tęsknić :)
    Spódniczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo miło wspominam okres studiów :) wiele się nauczyłam ale także poznałam swojego narzeczonego :)

    jeżeli chodzi o stylizację to bardzo mi się podoba :) wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeżeli chodzi o ten weekend, co niestety już się kończy to plany miałam takie:
    sobota - egzamin, ostatni! (zdany na 5, brawo ja!)
    niedziela - ogarnianie zaległości ze wszystkiego co zabrała mi szkoła i praca :)
    Tak więc dzień dzisiejszy spędziłam głównie na odpoczynku, ogarnianiu bloga, otoczenia i siebie :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. you look perfect, very nice outfit. Would you like follow each other? Please let me know and i follow you back :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpowiedzUsuń
  60. Na mnie czekają teraz dwa intensywne tygodnie...
    Świetna stylizacja x

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo mi się podobają te kozaczki. cudne są. ! w ogole lubie twojego bloga, super masz styl ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też bardzo fajnie wspominam czasy studiów i męczące wykłady :D Ślicznie wyglądasz kochana, spódniczka ma swój urok <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyglądasz :) Ten tydzień nie tylko Tobie tak szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo przyjemna dla oka stylizacja;) Jednak nie ma to jak podkreślenie kobiecości sukienką czy spódnicą. Spodnie według mnie nie potrafią do końca tego zrobić. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna spódniczka, ale niestety nie dla każdego, tzn. nie na każdą figurę.

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczny look :) uwielbiam prostotę, ale to chyba już wiesz!
    mi dni tygodnia znow bardzo sie dłużą, ale z jednej strony czas faktycznie szybko leci. taki paradoks, nie wiem jak to mozliwe.

    z nowosci szary cardigan skradl moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. a i jeszcze co do sh - nie trzeba miec szczecia :) praktyka czyni mistrza, wytrwalosc i cierpliwosc to sztuka znajdowania perelek. Trzeba poswiecic na to troche czasu.

    OdpowiedzUsuń
  68. slicznie jak zawsze! :D fajna spódnica ^^

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. pięknie wyglądasz ;) spódniczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  70. wiesz, też miałam czas, że nie oglądałam w ogóle filmów, potem dopiero jakoś mi się przestawiło i staram się obejrzeć przynajmniej jeden w tygodniu, żeby się odmóżdżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oh very gorgeous style I love it your boots and your hat
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Kocham Twoje stylizacje <3
    Super:)
    Piękna spódniczka:):*

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo dobry sposób na wykorzystanie takiej spódnicy! Świetnie wyglądasz ;)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny zestaw i na pewno ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pięknie wyglądasz. Fantastyczny uśmiech. ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochaniutka cudowne rzeczy masz :* Wszysto kliknełam :* Mnie tak samo czas leci szybko, że nie mogę sie dosłownie ogarnąć ze wszystkim :( Aż mnie to smuci :( WYglądasz zjawiskowo jak zawsze, na tle tej zimowej scenerwii wyglądasz jak królowa. Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak ja uwielbiam Twoje pozytywne zdjęcia! Nie wiem czemu wcześniej tego nie zrobiłam ale już to nadrobiłam. Obserwuje! :*

    Super stylizacja i dobrze, że znalazłaś ten beret bo jest cudny.
    Co do studiów sama nie studiowałam, ale wiem o czym mówisz. Mi nie raz tęskno za znajomymi ze szkoły, nawet za tym wspólnym narzekaniem na szkołe. Miło byłoby wrócic się choć na chwilę do tamtych czasów. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! Cudowna stylizacja! :-) Najbardziej podoba mi się czapka/berecik :-P
    :**

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Super wyglądasz. Świetna spódniczka. Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna spódniczka, świetnie wyglądasz. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna spódnica w pięknym kolorze ! :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. nie marzyłam o dziecku, póki nie zaszłam w ciążę tak naprawdę. bo to, o czym pisałam, to były tylko plany, ''fajnie by było gdyby'', ale... po dwóch kreskach na tescie wszystko się zmieniło :O

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna spódnica. U Ciebie ciągle się coś dzieje, aż miło się tu wraca :)
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękna stylizacja :-) studia są ok, fajnych ludzi wtedy poznałam, ale od kiedy obroniłam mgr odetchnełam z ulgą :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Super stylizacja. Ja niestety w spódnice się nie ubieram

    OdpowiedzUsuń