piątek, 17 lutego 2017

42. My Romwe spring wishlist

Witajcie kochani

Coraz dłuższe dni, w których mamy możliwość cieszenia się słońcem, dają nadzieję na nadejście wiosny.
Czujecie to? Ciepło, słońce i brak konieczności ubierania kilku warstw odzieży przed wyjściem z domu.
Już nie mogę się doczekać momentu, w którym grube płaszcze i puchowe kurtki zostaną schowane na dno szafy w oczekiwaniu na kolejną zimę.
Wreszcie ciepłe okrycie przestanie krępować moje ruchy za kierownicą ;D

A jeśli już część odzieży odkładamy na dno szafy, warto byłoby zastąpić ich miejsce czymś nowym.
Z tej okazji przygotowałam dla Was przegląd moich zachcianek ze sklepu Romwe :)
Bardzo lubię zakupy tam; asortyment jest ogromny i nawet na krasnala jak ja da się znaleźć pasujący rozmiar :)

Wiosna, wiosna... a z nią niewątpliwie krótki spódniczki :)
na stronie sklepu znalazłam taką i od razu wpadła mi w oko. Jest dopasowana, a wymiary wskazują na to, że wreszcie obędzie się bez wizyty u krawcowej :) 

 Spódniczka - KLIK


Koszulka z krótkim rękawem przyda się zawsze. W tej spodobał mi się jej prosty krój oraz napis. Żadna ze mnie księżniczka, ale czerń i biel zawsze wygląda ładnie! :D 


T-shirt- KLIK 

 

W tym sezonie naszywki nadal nie wychodzą z mody. Mimo, iż jestem minimalistką i cenię sobie klasykę w czystej postaci, ten trend bardzo przypadł mi do gustu.  

Kardigan- KLIK  

Klasyczna, jednokolorowa bluza jest na stałym wyposażeniu mojej szafy. Uwielbiam wieczorne spacery, a ta sprawdzi się podczas nich idealnie :) 

 Bluza - KLIK


  Bardzo lubię kwiatowe motywy, a te połączone z bielą wyglądają bardzo efektownie. Siatka, zamiast tkaniny nadaje bluzie charakteru i sprawia, że trudno przejść obok niej obojętnie.

Bluza- KLIK

 

Lubicie Romwe? Korzystacie z tej strony?   

Proszę o poklikanie w podlinkowane produkty :) odwdzięczę się na pewno! :) 

89 komentarzy:

  1. Ten kardigan jest genialny! Aaaa! Chcę go. Zakochałam się :) Świetna wishlista. Wszystko się mi podoba. Trafiłaś w mój gust idealnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy sobie wybrałaś :) Spódniczki i sukienki na wiosnę to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są przepiękne, a najbardziej wpadł mi w oko ostatni sweter! Widziałam chyba kiedyś podobny w sklepie SheIn jeśli się nie mylę i miałam go w koszyku, ale ostatecznie nie zamówiłam :P Co do pogody, to u mnie dzisiaj leje, więc zaczynam tęsknić za zimą :((

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie spódniczki - kocham i noszę nawet zimą w nieco cieplejsze dni ;) Bardzo wpadła mi w oko bluzka z napisem "Princess", to idealnie do mnie pasuje! :D Bluza z motywem kwiatowym też jest świetna, chociaż wolałabym rozpinaną - wiesz jak to jest wiosną - rano zimno, popołudniu gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, najbardziej przypadło mi do gustu kardigan ♡♡ pozdrawiam

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również nie mogę doczekać się tych cieplejszych dni:)Na szczęście nadeszła odwilż i choć
    u mnie pada deszcz to mam nadzieje źe wkrótce przestanie:)Co do ubrań-są ekstra ale mi najbardziej
    podoba się spódnicza(mam podobną) i biała bluzka z kwiatami:)Chyba sama się na nie skusze:D
    p.s.Linki poklikane;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo mi się podoba :) ja też z niecierpliwością oczekuję dnia kiedy grube ubrania wylądują na dnie mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. t-shirt super! :) poklikane !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie Twoje propozycje uwielbiam! I już po nie sięgam :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawienie.
    klik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta biała bluza z kwiatkami. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bluzeczka z kwiakami skradła moje serce, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Każda z propozycji bardzo nam się podoba ^^ Ten sweterek z naszywkami - perfekcyjny! <3 Od niedawna takie właśnie polubiłyśmy. A te bluzy awwr ;3 Również nam się podobają. Oczywiście poklikane ;* Buziak

    OdpowiedzUsuń
  14. super ciuszki. koszulka mega :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy! Wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się spódniczka i koszulka z napisem <3 poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te rzeczy ;)
    Obserwuję ;)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie t-shirty z napisami, mimo że mam tyle lat ile mam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia bluza najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. t-shirt swietny :) będę trzymać kciuki za współpracę Ewelinko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta spódniczka i bluza z siateczką są super;) Oby wiosna szybko do nas przyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane kochana :*
    Ja niestety zawiodłam się na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweter z nszywkami skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta ostatnia bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta bluza z kwiatami u góry prezentuje się bajecznie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. T- shirt bardzo fajny <3'

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy, chyba odwiedzę ten sklep 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy :) Skórzana spódniczka i t-shirt z napisem są super!
    Pomagam i poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko kochana bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy. Spódniczka jak najbardziej w moim guście. :)

    Zapraszam do mnie oraz zachęcam do polubienia mojej strony na fb. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podoba mi się spódnica i ostatni sweterek

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne rzeczy, aczkolwiek spódniczka mi się najbardziej podoba ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. juz nie moge sie doczekac wiosny <3 fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny sweter bardzo lubię takie. 😊
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też sie nie mogę doczekac kiedy będę mogła ubrać skórzaną kurtkę i tylko cieplutki wiaterek będzie mnie popychał gdzieś na ulicy. Ten ostatni sweterek jest boski

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Tshirt i ostatnia bluza bardzo bardzo mi sie podobaja :)
    Poklikalam, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Kardigan jest wspaniały :)! Super wishlista :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też, nie mogę sie doczekać juz ciepła:D
    Już dosyć tej zimy :D
    Ciuchy fajne :d
    Ostatnio zamówiłam sobie koszulke z tym napisem :D


    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę sprawdzić ich asortyment :) spódniczka super

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnia bluza bardzo mi się podoba :) też już bardzo bym chciała, żeby przyszła wreszcie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę równiez się już doczekać wiosny:)
    Znam ten sklep doskonale, oczywiście z blogów :)
    Wybrałas naprawde piękne rzeczy!
    Poklikałam we wszystko i życzę Ci owocnej współpracy, oby się udało!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już zaczęłam nosić wiosenną kurtkę :)
    Poklikałam - $13.97, $6.99, $19.99, $8.99 i $8.89 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane ;) Najbardziej podoba mi się ostatnia bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kardigan bardzo mi się spodobał! Co nie znaczy, że inne rzeczy są brzydkie. Wręcz przeciwnie, z chęcią przygarnęłabym te ciuszki do swojej szafy :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy wpis :-) Nie znam tego sklepu. Bardzo podoba mi się spódniczka i bluza. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  46. Karigan i biała bluza świetne ! Strasznie mi sie podobają �� Ps poklikałam ����

    OdpowiedzUsuń
  47. Spódniczka mega! nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta ciemna bluza niby nic, ale przykuwa uwagę :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluza kwiatami jest zdecydowanie moim faworytem! :) co do wiosny to w czwartek było pięknie na dworze, czułam się o wiele lepiej niż teraz, gdzie jest ponuro i strasznie nieprzyjemnie za oknem. Mam nadzieję, że już niedługo nadejdzie wiosna i ja wyciągnę wszystkie swoje spódniczki z szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Biała bluza bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się ta lista, spódniczka mega:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta skórzana spódniczka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię ROMWE Kochana i mają fajne ciuszki, super rzeczy wybrałaś :*:* Poklikałam Kochana :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo podobają mi się rzeczy które pokazałaś! We wszystkim mogłabym chodzić :D

    Buziaki Kochana :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna spódniczka :D Ja jeszcze nie myślę o wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie korzystam z tej strony, ale jednokolorowa bluza jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta spódnica jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  58. Taką spódniczkę kupiła w Szachownicy za 20 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również nie mogę się doczekać wiosny i słoneczka..
    A ten kardigan to cudo! Chyba będę musiała zajrzeć na stronkę;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam :)
    13,97$, 6,99$, 19,99$, 8,99$, 8,89$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Bluz z kapturem nigdy za wiele, szara wpadła mi w oko, wygląda bardzo wygodnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. poklikane :) bardzo fajne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  63. kurczę, wszyscy będą teraz zmieniać garderobę, a ja będę czekać na to, jak będę wyglądać po porodzie :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeszcze nic nie miałam z tej strony, ale przemawia do mnie ta spódniczka i bluza z kwiatowymi motywami, które uwielbiam! :) Choć w szafie coraz mniej miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Firma Romwe ma naprawdę świetne rzeczy,a kardigan mi się najbardziej spodobał. :)

    Poklikałam! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawe ciuszki wybrałaś. :) Poklikałam.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  67. też muszę pomyśleć o wiosennej wishliście :) klikam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna spódniczka, oby tylko ta wiosna przyszła bo juz sie nie moge doczekać kiedy bede mogła w takiej chodzić 😊

    OdpowiedzUsuń
  69. Czekam na nowy wpis Kochana :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Dokładnie obejrzałam wszystkie te rzeczy ;)
    Ta pierwsza spódniczka i biała bluzka z kwiatami są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajne propozycje :) Romwe to jeden z moich ulubionych sklepów. Wszystkie linki poklikałam, jak możesz kliknij też u mnie na pasku bocznym, romwe/shein i w poście z kurtką yoshop, staram się właśnie o przedłużenie współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne rzeczy,ale jednak to nie to samo co oglądać je na Tobie :D Dobra,niech będzie - i ja poklikałem :P :D

    OdpowiedzUsuń
  73. If some one wishes expert view about blogging and site-building after that i
    propose him/her to visit this web site, Keep up the fastidious work.

    OdpowiedzUsuń
  74. Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon on a
    daily basis. It's always useful to read through
    articles from other authors and practice a little something from other web sites.

    OdpowiedzUsuń
  75. Some truly select blog posts on this website, saved to fav.

    OdpowiedzUsuń
  76. Very nice info and right to the point. I am not sure if this is truly the best place to ask but
    do you folks have any thoughts on where to employ some professional writers?
    Thanks in advance :)

    OdpowiedzUsuń