poniedziałek, 27 lutego 2017

44. Szaro biało

Coraz cieplej, coraz cieplej...
Idzie wiosna! Moja radość z jej nadejścia rośnie wprost proporcjonalnie do ilości promieni słonecznych w ciągu ostatnich dni.
Liczę na to, że już niedługo będziemy cieszyć się piękną pogodą i światem budzącym się do życia po zimie.
Od kilku dni wieje potwornie mocny wiatr. Jednak mam nadzieję, że przyniesie nam wiosnę.
Wiatr zawsze wieszczy zmiany... Och, chyba jestem niepoprawną optymistką. Nawet z silnego wiatru, który niemalże chce mnie zdmuchnąć z powierzchni, potrafię się cieszyć!

Zdjęcia powstały bardzo spontanicznie. Powiedzmy, że nie do końca była to zaplanowana sesja. Ostatnio coraz trudniej zorganizować nam czas na zdjęcia. Dużo obowiązków zawodowych plus remont, a do tego kilka imprez rodzinnych skutecznie ograniczyły nasze możliwości. Remont planujemy zakończyć w tym tygodniu, więc mam nadzieję, że już wkrótce będę mieć więcej czasu na blogowanie.

Stylizacja, którą Wam dzisiaj prezentuję to bardzo proste zestawienie kolorystyczne.Moje codzienne zestawy zwykle cechuje prostota i minimalizm. Nie czuję się pewnie w jaskrawych, krzykliwych kolorach. Nie mam potrzeby wyróżniania się, czy zwracania na siebie uwagi, a mniej często znaczy więcej dla mnie. 

Uwielbiam białe spodnie, więc od razu , gdy tylko pogoda na to pozwoliła, wyjęłam je z szafy.
Mimo słonecznej pogody, robienie zdjęć było sporym wyzwaniem- wiatr wiał tak mocno, że właściwie stanie w jednym miejscu było dość trudne. Nie mówię już nawet o tym, że wyjście bez czapki jest zupełnie niemożliwe! Przedstawiam Wam zatem stylizację na wietrzne dni. Ciepły sweter, płaszcz oraz szalik zawiązany pod szyję. Na głowę czapka i można ruszyć w świat bez obawy o własne zdrowie!
















 buty- Air Max Thea
spodnie- New Look
Płaszcz- House
szalik- Mohito 
sweter- C&A


90 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Sama mam białe spodnie w szafie i nie wiem czemu,ale jakoś mam obawy, aby je założyć. A przecież takie fajne zestawy można z nimi skomponować. Mam więc postanowienie na marzec - oswoić się z tymi spodniami :)
    U mnie też wiosna w pełni ;) Piękne słońce i chyba z 15 stopni! Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe spodnie uwielbiam... ale na innych osobach. Niestety mam odwieczny kompleks nóg, które są raczej mocno umięśnione i w mojej ocenie nie za dobrze wyglądają w jasnych kolorach, nie tylko bieli. Także zazdroszczę bardzo - piękne spodnie i piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :-) płaszczyk świetnie wygląda z białymi spodniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, idealna na co dzień :) Chociaż jak patrzę na te białe spodnie, to przypomniało mi się, jak kilka dni temu ubrałam również takie jasne - tylko w beżowym odcieniu, i nagle nastało oberwanie chmury i oczywiście spodnie były dosłownie całe mokre i prześwitywały hahaha xD Okropna przygoda...chociaż dobrze że miałam płaszcz za tyłek i wyższe buty zimowe do kolan bo nie wiem jak spędziłabym ten dzień na uczelni :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja :) buty prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look! Fajne słoneczne zdjęcia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i tak już bardziej wiosennie :) uwielbiam twój uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dzisiaj jest tak piękna pogoda, tak słońce świeci i jest tak przyjemne powietrze, że wybrałam się na ponad godzinny spacerek:D bo aż żal nie korzystać z tak cudownej pogody!
    bardzo fajne buty, ale u mnie długo niebyły tak bialutkie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna casualowa stylizacja ze sportowym akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczne kolorki w bardzo fajnej kompozycji :)
    Widzę, że też uległaś modzie "uwolnienia kostek" :D Tak trzymać, bo już jest ciepełko.
    Pozdrawiam cieplutko :) Miłego, słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny szalik:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacj:-)
    piękny płasz i cóż za uroczy uśmiech:D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak u Ciebie wiosennie:) piękny płaszczyk i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie zestawienie i lubie takie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zestawienie kolorystyczne ;) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz ^^
    + wybrałaś przepiękne miejsce na zdjęcia. Uwielbiam laski! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja! Lubię bardzo białe spodnie tylko odwieczny stres mam jak je nosze a to że gdzies usiąde a to ze to sie wydazy itp

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szarość w stylizacjach. Ładne połączenie, jednak białych spodni bym nie założyła.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimno mi na widok gołych kostek :D Płaszcz ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych...super! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I odrazu poczułam wiosnę:D pięknie:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za to nienawidze białych spodni. Zawsze sie ubrudze nim jeszcze je załoze...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Moja , jak zawsze wyglądasz świetnie !!! W tych białych spodniach się szczególnie zauroczyłam. Świetnie dobrałaś ciuchy do siebie i jest na luzie i elegancko. I sortowo i klasycznie. Świetne ! Och ja też marzę o wiośnie ! Mam nadzieję, ze w tym rou będziemy mieć szczęście i bedzie hihi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. W takiej wersji też wyglądasz świetnie!
    Bardzo podobają mi się buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzę o takim płaszczyku od dawna! Kiedy go kupiłaś? Myślisz, że złapię go jeszcze w sklepie?

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Do twarzy Ci Kochana w tych kolorkach :) Wyglądasz pięknie :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. klasyczny czarny płaszczyk jak zawsze na plus

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoją urodę! Naprawdę przyjemnie wraca mi się na Twojego bloga. Zapraszam do mnie, buziaki! :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna stylizacja ❤❤ Bardzo przypadły mi do gustu Twoje buty !

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana jak zwykle wyglądasz olśniewająco <3
    Uwielbiam oglądać Twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie :) Niby elegancko, a jednak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam białe spodnie <3 coraz bliżej wiosna...coraz bliżej wiosna... :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie na luzie stylizacje, świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczo wyglądasz ;) trochę na luzie a trochę tak bardziej elegancko przez ten płaszczyk. Także uwielbiam białe spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zawsze uśmiechnięta:) Zgadzam się w 100% z tym, że nie musimy ubierać wszystkich kolorów tęczy by zwrócić na siebie uwagę...liczy się to coś...jeżeli tego nie masz, to żadne kolory nie pomogą;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega wyglądasz w białych spodniach od razu widać dlaczego tak je lubisz. Również cieszę się bardzo, że jest coraz cieplej!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialnie <3 Trochę elegancji i trochę sportowego stylu, podoba mi się :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw, na wierzchu jeszcze płaszcz a pod spodem już wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  41. ja białych spodni nie noszę;p brudzę je zawsze szybko...

    OdpowiedzUsuń
  42. MOJE KOLORYYYYYY :) Białe spodnie i białe buty dla dla mnie hit na wiosne :))) ale niestety przy dzieciach rzadko nosze bo zaraz albo czyms zalane albo buciorami pochlapane :)

    Wiosna Ci rowniez sprzyja, usmiech na twarzy jest ! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  43. Cała stylizacja bardzo mi się podoba 😊 super na wiosnę 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jeszcze nie mam białych spodni, ale bardzo mi się podobają! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ile bym dała aby miec figurę taką jak ty ! no cudownie wygladasz. białe, proste, niczym nie wyrozniajace sie spodnie, ale wygladasz super !! az sie boje jakie stylizacje bedziesz miala na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz :) ja nie mam żadnych białych spodni :D wyglądałabym jak śnieżna kluska :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Białe spodnie uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie super, połaczenie sportowych butów z płaszczykiem! :) a co do wiatru to niestety jest strasznie, dzisiaj się właśnie przekonałam o tym - totalna masakra, wróciłam troszke rozmazana a włosy na każdą możliwą stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szal strasznie mi się spodobał nie tylko pod względem kolorystyki, ale również i prostoty. Dzięki temu pasuje praktycznie do wszystkiego ! :) Ślicznie wyglądasz kochana :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz :* Lubię takie zestawienie kolorków :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajnie choć białych spodni nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też jestem optymistką, ale ten powracający śnieg jakoś mnie specjalnie nie nastraja i nie zwiastuje szybkiego przyjścia wiosny :(
    Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylówka świetna jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiosnę już czuć w powietrzu z czego bardzo się cieszę :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawa stylizacja bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawa i fajna stylizacja, tylko czapka nie moj styl, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny płaszczyk!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak ja lubię, gdy od ludzi bije taka pozytywna energia ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknie, wiosennie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zwykle świetna stylizacja, tez miałam kupić te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne zdjęcia,a i u Ciebie na blogu tak ładnie i jasno. Bardzo lubię blogi, gdzie jest przyjemnie dla oka, a tu z cała pewnością jest.

    OdpowiedzUsuń
  64. Białe spodnie to jest jednak to! :) ja już nie mogę doczekać się wiosny, aby móc założyć już lżejsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Air Maxy <33 Look w moim stylu <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej piękna!:* Czekam na nowy wpis! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękna stylizacja! I ta energia wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie mój styl, ale czaderskie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz kochana! Taką ilością bieli w zestawie przywołujesz wiosnę :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo ciekawy look, połaczenie eleganckiego płaszcza i sportowego obuwia i to białego, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ewela, genialnie wyglądasz. Super wszystko dobrane. Łamiesz stereotypy - zawsze białe spodnie kojarzyły mi się z latem. Totalne mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Klasyczna ale zarazem casualowa stylizacja :D Świetnie, że jasne kolory przeważają :D Super!!! Ogólnie rewelacyjny blog :D Stylizacje z klasą :D Bardzo mi sie tu u Ciebie podoba :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń