poniedziałek, 13 lutego 2017

41. Walentynkowa sukienka

Witajcie kochani

Jak Wasze nastroje w poniedziałek? Wypoczęliście podczas weekendu?
U mnie ostatnio sporo się dzieje. Z powodu natłoku obowiązków dni uciekają niezwykle szybko.
Pamiętam dokładnie, jak przygotowywałam dla Was post z podsumowaniem roku, a mamy już prawie połowę lutego. Czas pędzi jak szalony. A może to i dobrze... Szybciej przyjdzie wiosna! :)

Dzisiejszy post jest małą walentynkową inspiracją. Prawdę mówiąc, nie do końca jestem zadowolona z efektów tej sesji. Mimo pięknego słońca, zrobienie zdjęć na zewnątrz stało się niemożliwym z powodu porywistego wiatru, a zdjęcia w pomieszczeniach nie należą do moich ulubionych.
W stylizacji postawiłam na klasyczne połączenie czerwieni i czerni. O mojej miłości do monochromatycznych stylizacji zapewniać Was nie muszę. Ten, kto śledzi moje poczynania tutaj, na pewno zdążył już zauważyć, że minimalizm kolorystyczny jest moją domeną.
Czerwona sukienka. Wybrałam ją nie tylko ze względu na fakt, ze zbliżają się Walentynki, a Interent jest wręcz zalany falą serduszek i prezentowych inspiracji.


Miłego poniedziałku i pięknego tygodnia!










 








































































































sukienka- Bershka
rajstopy- Veera
buty- nn
torebka- Atmosphere





94 komentarze:

  1. Piękna sukienka, wyglądasz w niej rewelacyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień, myślę że na Walentynki jest to idealny kolor. :)
    Pozdrawiam!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie Ci w czerwonym :)
    miłego tygodnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczęłam i nabrałam sił na kolejne miesiące! :) Piękna czerwona sukienka. Mam podobną tylko całą z koronki :)
    Miłego dnia piękna! :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest sliczniutka ,3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jest ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, pięknie wyglądasz ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. nic tak nie wygląda jak czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie!! Wyglądasz tak zgrabnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie nic się nie zmieniłaś - tylko pozazdrościć! :D uwielbiam czerwony <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny post, bardzo ładna sukienka i śliczna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę na tę sukinkę, mysle "ooo mam podobną z Bershki, tylko bez tego suwaka".. a tu proszę, Bershka lubi tworzyc cos podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. I sukienka jest śliczna. I post taki prosto z serca, bardzo miło sięgo czytało. Dużo szczęścia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna stylizacja! Ta czerwona sukienka rzeczywiście świetnie pasuje na walentynki, no i bardzo podoba mi się jej materiał :)

    Co do poniedziałku to się relaksuję ponieważ właśnie zaczęła mi się przerwa międzysemestralna - niby to tylko tydzień, ale po wykończającej sesji to zawsze lepsze niż nic :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka :) i fajny post, raki z serca, bardzom miło się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka ;) Świetnie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi właśnie walentynki zawsze kojarzą się z czerwienią :) Fajna sukienka! Ja może też w tym roku postawię na #ladyinred :) W tamtym roku były u mnie paski. Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw idealny na walentynki:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwone sukienki jednak mają w sobie to coś. Piękna jest! I bardzo przyjemny post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka!

    Obserwuję i jednocześnie zapraszam do mnie. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że jesteście szczęśliwą parą. Świetnie to opisałaś- to jest właśnie bezwarunkowa miłość <3 Akceptowanie drugiej osoby w pełni i dogadywanie się na maxa! Wyglądasz bosko, bardzo kobieco i elegancko ;) Życzę Wam dużo miłości i szczęśliwych walentynek :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) I kocha się właśnie za takie drobiazgi jak buziak w czoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka:) piękny odcień:) udanych walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukienka! I Ty śliczna :) Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak pisałam świetnie wyglądasz!
    Faktycznie czas leci jak szalony czasem nie mogę nadążyć :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz czarująco w tej czerwieni !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka, pięknie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie to piękne - kochać i być kochanym, i w ogóle sposób w jaki to opisałaś i Wasze zdjęcie sprawia, że jest się pewnym, że między Wami, to jest miłość. Zazdroszczę, ja zawsze źle trafiam, ale prędzej podda się nadzieja, bo ja na pewno nie. A sukienka bardzo fajna, chociaż ja tego materiału akurat nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio mam problem z odpoczynkiem :( Prócz koloru włosów nic się nie zmieniłaś! Wyglądasz zjawiskowo ! Jesteś piękna Kobietą i masz cudowne nogi! Pozazdrościć :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna sukienka a zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miłość po prostu jest :P, nie ma co się nad nią wielce rozwodzić.

    OdpowiedzUsuń
  34. powiem CI że z biegiem lat piękniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, ty uśmiechnięta jak zawsze urocza, a dodatkowo świetnie napisane :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie, miłość jest dla nas, zwykłych małych ludzi jest niepojęta, po prostu istnieje - całe szczęście! Po prostu kochajmy. ;)

    Świetna sukienka! Do twarzy Ci w czerwieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Awesome pictures! This red dress is stunning!!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LITTLE STARS
    DON'T MISS: FASHION MIX

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sukienka, idealna na walentynki :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna sukienka,śliczne botki,śliczna Ty i śliczna para:D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziś czerwony obowiązkowo :) Pięknie wyglądasz!!! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna sukienka. Do twarzy Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jej <3 te ostatnie zdjęcie mnie aż wzruszyło :) Pięknie kochana wyglądasz w tej czerwonej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna sukienka ;) Nic się nie zmieniłaś rzeczywiście! Życzę Wam zawsze tyle uśmiechu i szczescia ;) Udanych Walentynek! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. "Dziewczynka w czerwonej sukience..." :) - nie sposób nie zauważyć, piękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Czerwony kolor Ci pasuje ❤ zycze duzo milosci zwlaszcza dzisiaj, w walentynki 😘

    OdpowiedzUsuń
  46. ja do walentynek podchodze z dystansem. Kocha się każdego dnia i tyle:) sukienka jest piękna! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka jest przepiękna i uwielbiam czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak Ci ślicznie jest w czerwieni, sukienka jest idealna na walentynki. Mega podoba mi się faktura sukienki,super ! Ja ostatnio też miałam problem z zdjeciami ale musiałam przeczekać bo w domu jak zaczęłam robić zdjęcia to była tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No to życzę Wam tego szczęścia, żeby Wasza miłość nigdy nie zmalała ani trochę :) Sukienka prześliczna, ale jeszcze bardziej oczarowały mnie buty <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow jak świetnie wyglądasz! :) Sukienka śliczna, dobrze Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna z was para :) w czerwieni wyglądasz przepięknie.
    Ja ostatnio mam znacznie mniej czasu:( więcej pracuje wczoraj wróciłam do domu padłam na 4 łapy i już do rana spałam. Chcę już lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ulala, piękna kiecuszka, bardzo ładnie wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna stylizacja, piękna sukienką! Życzę duzo miłości bo wygladacie przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajnie i przede wszystkim z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  55. klasyka, piękna sukienka :) powiem ci, że świetnie wyglądałaś w ciemnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety na Walentynki nie miałam tak ślicznej sukienki jak Twoja! Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sukienka cudowna, jednak najbardziej uwagę moja przykuła torebka. Zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna sukienka :-) Zdecydowanie w klasycznym, paryskim stylu :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  59. Such an elegant look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Na ostatnim zdjęciu nic sie nie zmienilas! Wciaz piekny usmiech :)
    pieknie wygladasz :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześlicznie wyglądasz! Uwielbiam Twoj uśmiech. Super odpisałaś uczucie, które Was łączy. Piekna miłość!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna stylizacja,najbardziej podobają mi się buty i torebka, idealna walentynkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uśmiech masz cudowny!
    Sukienka też bardzo mi się podoba :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale ładna sukienka! A Ty wyglądasz w niej cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie wyglądasz! Super stylizacja


    Zapraszam do mnie: http://www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna sukienka, lubię czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknie razem wyglądacie! ;) czerwień rządziła w Walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie elegancko i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem pod wrażeniem :) wyglądałaś zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Prosta albo bardzo kobieca stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj tak,miłość jest pięknym uczuciem. Zwłaszcza ta prawdziwa,bo dużo takich atrap nas otacza,ludzie nadużywają określenia "miłość". Ale kiedy już znajdzie się tą prawdziwą to człowiek zauważa jak bardzo jest ona cenna. Chociaż faktycznie nie do końca czasem można to uczucie ogarnąć i jego magię ;) Świetnie razem wyglądacie (bo wierzę,że z upływem lat tylko lepiej ze sobą wyglądacie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Pięknie napisane, a sukienka śliczna :) Też mam w szafie kilka takich, które przypominają mi różne wspólne chwile z moją drugą połówką :) Jednej to nawet zabronił mi wyrzucać czy sprzedawać :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna sukienka! :) Uwielbiam czerwony

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie wyglądasz w tej sukience. Uwielbiam czerwone ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  75. piękna sukienka i kolor ma świetny! www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ślicznie wyglądasz :*

    Zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Miłość Miłość w Zakopanem ! Kto ogląda w 2018 roku ?

    OdpowiedzUsuń