poniedziałek, 20 lutego 2017

43. Czekając na wiosnę. Czerwony płaszcz.

Witajcie kochani

Nadmiar obowiązków w ciągu ostatnich kilku dni zaowocował tym, że dzisiejszy post piszę dla Was o 23.04
Zdjęcia czekały na opublikowanie już od około tygodnia, jednak niestety nie znalazłam czasu, aby zrobić to wcześniej.
 Staram się na bieżąco czytać Wasze blogi i zostawiać tam ślad po sobie.
Cieszę się z każdego Waszego komentarza pod moimi postami i zawsze staram się odwdzięczyć tym samym.
Jest mi niezwykle miło, jako autorce blog, gdy to, co Wam przekazuje spotyka się z tak pozytywnym odbiorem.Motywuje mnie to do dalszej pracy i stałego doskonalenia mojego skrawka internetu.

Dni stają się coraz dłuższe, słońce świeci coraz cieplej. Chyba idzie wiosna, prawda?
W mojej stylizacji, którą dziś Wam prezentuję chciałam właśnie to zaakcentować.
Biały sweter z ptasim motywem zestawiony ze skórzanymi spodniami. Krótkie botki zamiast kozaków i podwinięte powyżej kostek nogawki. Tkwi w tym pewnego rodzaju symbolika- coraz cieplej, coraz jaśniej.
Aby nadać trochę kolor całości wybrałam płaszcz w kolorze intensywnej czerwieni.
Dziecko szczęścia wygrzewa się w pierwszych promieniach słońca. 
Efekty oceńcie sami :)
 












 spodnie- Stradivarius
sweter, płaszcz, torebka - nn 
botki- Top Secret
zegarek- Tommy Hilfiger 

122 komentarze:

  1. Super płaszczyk. Wiosna idzie do nas, też to zauważyłam i chyba w końcu wyciągnę swój czerwony płaszczyk z szafy. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie żywe kolorki zima!:) cudnie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie białego sweterka i czerwieni- bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszcz:-)
    mam podobny tylko że mój jest wiązany w pasie a nie zapinany na guziki
    cała twoja stylizacja twojawygląda świetnie :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw , uwielbiam takie płaszcze jednak nie wiem , czy odważyłabym się na taki w kolorze czerwieni :) Tobie jednak bardzo pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zwykle wyglądasz zjawisowo!Muszę CI powiedziec, że wyglądasz niesamowicie w czerwieni! Masz dużo seksapilu w sobie a czerwień to podkreśla !Buziaczki Piękna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Uwielbiam czerwone płaszcze :-) Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i super sweterek :) Też czekam już na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie na to liczę że wiosna idzie :) bo nie ukrywam że mam dość takiego ubierania się na cebulkę. Płaszczyk śliczny :) nie muszę chyba ci pisać że ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym płaszczyku wyglądasz naprawdę super, a sweterek ma bardzo przyjemny wzorek !
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić sobie takie czerwony płaszcz:) Cudownie wyglądasz!
    Jak zawsze uśmiechnięta:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ślicznie wygląda i jest dobrane idealnie ;) płaszczyk i sweterek urzekły mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ja Ci już mówiłam że pięknie Ci w czerwieni?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great combo! Love the jacket!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk jest cudowny, zachwycam się nim. Bardzo podobasz mi się w czerwieni, więcej takich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, ja też już z utęsknieniem czekam na wiosnę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama też mam czerwony płaszczyk, tylko już taki typowo wiosenny, leciutki. Czekam, aż go będę mogła wyjąć z szafy. Niech ta wiosna szybko do nas przybywa.
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrowionka cieplutkie. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszczyk
    Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba ja też muszę pomyśleć o jakimś mocnym kolorku na wiosnę ;) świetny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też było parę dni słonecznych, niestety teraz znowu ponuro i szaro :( Czekam z utęsknieniem na wiosnę, ale dziś spoglądając na pogodę długoterminową zwątpiłam :( Ślicznie wyglądasz jak zawsze no i ten uśmiech :) Piękny płaszczyk, nie wiem czy bym się odważyła w takim kolorku ;p na Tobie prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o przechowywanie zdjęć, to u mnie zazwyczaj jest to ponad miesiąc :P Robię je z takim wyprzedzeniem, bo kosmetyki wyglądają najładniej wtedy, gdy są nowe, no i można też wszystko dokładniej pokazać tj. zabezpieczenia, folie ochronne :P

    Co do samej stylizacji to jak zwykle przepiękna! Najbardziej wpadł mi w oko biały sweter z motywem ptaków - cudo <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze promiennie usmiechnieta! Super wyglądasz, a plaszczyk i kolorek sztos! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie wszystko ze sobą połączone ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko pięknie ze sobą zestawione 3♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie stylizacja idealna! Wszystko świetnie do siebie pasuje i pięknie razem wygląda :)
    A Ty cudownie wyglądasz w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio czerwień skradła moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pieknie wygldasz, marzy mi sie taki plaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk zdecydowanie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszczyk świetny i uwielbiam czerwień. Mam czerwoną kurtkę zimową.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasuje Ci czerwień. :)
    ja znowu mam tak, ze czasu na zdjęcia brak, ale jak już jakieś zrobię to od razu dodaje wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam czerwone płaszcze:) no i pięknie Ci w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo eleganckie połączenie :) moim zdaniem wyglądasz pięknie i bardzo pasuje ci ten czerwony płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy ten sweterek i płaszcz <3 Zakochałam się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne płaszczyk, akurat rozglądam się za czymś na wiosnę 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny plaszczyk ;) pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za czerwonym kolorem, więc ten płaszcz by się u mnie nie sprawdził. Tobie jednak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny czerwony płaszczyk :* Wyglądasz ślicznie :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze uśmiechnięta!;) Bardzo Ci dobrze w tym czerwonym płaszczyku, pasują Ci takie żywe kolory. I bardzo spodobał mi się sweterek z jaskółkami chyba, taki na czasie teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się sweter w połączeniu ze spodniami :) Masz piękny uśmiech!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie! :)
    ja mam tak że zdjęcia porobione leżą na komputerze i sie kurzą. Ehh..motywacjo :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ty to zawsze umiesz dodać do stylizacji rzecz, która nadaje smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie przepadam za czerwienią ale ten płaszczyk świetnie się prezentuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Haa:) a ja co dopiero w zeszłą niedzielę śmigałam w płaszczu o kolorze intensywnej fuksji:) wywołamy tę wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś czerwony płaszcz na wiosnę, ale wgl nie czułam się dobrze w tym kolorze.. ale Tobie pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo gustowny dobór ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny zestaw a ten płaszczyk - cudo! 😱 😱 😱

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam płaszczyki o odważnych kolorach! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mam czerwonego płaszcza co prawda, ale bardzo mi się one podobają :) i widze, że co raz modniejsze się robią :) Ja za to na wiosne szykuje swój żółty płaszcz, będzie mnie widać ojj będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie dobrana stylizacja, choć czerwień kojarzy mi się bardziej z zimą :) Ja czekam z utęsknieniem za wiosną!

    Pozdrawiam, Podkowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  50. płaszczyk piekny, ja jednak nie jestem fanką krótkich sweterkow.

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny płaszcz. Przypomniało mi się moje dzieciństwo... Miałam taki sam płaszcz za dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Sweterek nieoczywisty, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi też bardzo ciężko ostatnio znaleźć czas na bloga, właśnie dopiero co zasiadłam do przeglądania blogów, a tak naprawdę mimo tego że pojawiają się u mnie posty (są zaplanowane) to nie mam możliwości, aby codziennie wchodzić i odpowiadać na komentarze czy nawet odwiedzać blogi innych osób. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, naprawdę uroczy płaszczyk, ale oby więcej słońca było, bo śnieg powoli powinien się topić i robić miejsce na wiosenne niespodzianki :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo kobieca stylizacja. Pasuje ci czerwony kolor :)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie Ci w czerwieni, śliczny ten płaszcz i uroczy sweterek. Bardzo mi się podobają twoje buty i torebka, są takie klasyczne i uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz :) płaszcz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczny płaszcz i sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Amazing outfit! I like your bright coat!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne połączenie. Bardzo podoba mi się sweter :)
    Zawsze chciałam mieć czerwony płaszcz, ale myślę, że bym w nim zniknęła ;P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  60. Kiedys czerwien dzialala na mnie jak plachta na byka. Patrzac na Twoj plaszczyk wyglada rewelacyjnie, zwlaszcza w polaczeniu bieli i czerni :D no bym sie skusila na taki chociaz nie nosilabym go z pewnoscia na codzien :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Siebie w czerwieni nie lubię, ale Ty wyglądasz cudownie :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Płaszczyk ma rewelacyjny krój i kolor. Ożywi każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Płaszcz świetnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  64. piękny płaszcz! a jak Ci się noszą spodnie?bo zastanawiałam się kiedyś nad ich kupnem;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolor jest cudowny ! A fason także w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zestaw, płaszczyk dodaje tu pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Od jakiegoś czasu jestem kompletnie zakochana w tym odcieniu czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękne zdjęcia, ślicznie Ci w tym kolorze :) Ja trochę zaniedbałam blogi czytelników, więc dzisiaj to nadrabiam :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Idealny na przywołanie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Sweterek chętnie bym Ci ukradła :P Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. piękny płaszczyk, podoba mi się kolor<#
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj koniecznie znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  72. Super połączyłaś wszystkie części outfitu. Płaszcz dodaje charakteru, jednak przede wszystkim podobają mi się buty!

    Dziękuję za odwiedziny!
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Płaszcz bardzo mi się podoba, ale jeszcze bardziej sweterek!:) Pozdrawiam serdecznie!:)
    PS Zaobserwowałam blog i polubiłam na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczny ten kolor! A ja też już czekam na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. uwielbiam czerwień! boski ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie Ci w czerwieni, choć u mnie płaszcze są zwykle w stonowanych kolorach jak czerń albo szarość :) Spodnie i buty również bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Marzy mi się taki płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyglądasz promiennie i czarująco :) Ta czerwień dodaje Ci blasku :) A ten uśmiech kogoś mi przypomina.. :) Buziak

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Co tam płaszcz, sweter zwrócił moją uwagę, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapracowane dni? Życzę w takim razie wolnej chwilki i relaksu. ;)
    Pięknie wyglądasz, uwielbiam ubrania w tak żywych, intensywnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękny płaszczyk! Kolor idealny!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja, kocham czerwony kolor i muszę w końcu kupić sobie wymarzony płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale ładny! Przydałby mi się taki na zdjęcia:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak tam u Ciebie ładnie <3
    Też mam czerwony płaszcz, ale taki typowo wiosenny, lekki. Nawet gdybym chciała przywołać nim wiosnę, to nie dam rady ;) Zmarzłabym na pewno. Ale już się doczekać nie mogę, kiedy go założę.

    OdpowiedzUsuń
  85. Czerwień idealna na zimową monotonię :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękny kolor :) Ja mam podobny płaszcz w kolorze karmelowym ;) I chyba też go w końcu wyciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Płaszczyk świetnie ożywia całą stylizację!
    Ślicznie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Wow! Cudowna stylizacja. Wszystko perfekcyjnie dobrane, współgra ze sobą. Nie ma tu elementu, który by mi się nie spodobał. Spodnie, sweterek jak i płaszczyk wspaniale wyglądają :) W Twojej stylizacji jak najbardziej czuć wiosnę :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Coś czuję, że jeszcze trochę zaczekamy na tę wiosnę... Bardzo ładny płaszczyk. Cieszę się, że założyłaś coś co przyciąga uwagę. Pozdrawiam! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. czerwony płaszcz fajnie rozświetla zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Kocham takie mocne kolorki, szczególnie czerwony! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja zdecydowałam się na wiosenny płaszczyk w odcieniu wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne buty i torebka, ale jednak jak patrzę na Twoje gołe kostki to mi zimno. :) Nie mogę się kompletnie przekonać do tej mody. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak zawsze : wyglądasz jak milion dolców! *-*

    OdpowiedzUsuń
  95. ale ładnie wyglądasz! Czuć wiosnę na zdjęciach, mimo tego śniegu :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękny czerwony płaszczyk. Też mam płaszcz w takim kolorze Ale nie taki piękny.

    OdpowiedzUsuń
  97. piękna prosta stylizacja przełamana szalonym dodatkiem !

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń