poniedziałek, 20 lutego 2017

43. Czekając na wiosnę. Czerwony płaszcz.

Witajcie kochani

Nadmiar obowiązków w ciągu ostatnich kilku dni zaowocował tym, że dzisiejszy post piszę dla Was o 23.04
Zdjęcia czekały na opublikowanie już od około tygodnia, jednak niestety nie znalazłam czasu, aby zrobić to wcześniej.
 Staram się na bieżąco czytać Wasze blogi i zostawiać tam ślad po sobie.
Cieszę się z każdego Waszego komentarza pod moimi postami i zawsze staram się odwdzięczyć tym samym.
Jest mi niezwykle miło, jako autorce blog, gdy to, co Wam przekazuje spotyka się z tak pozytywnym odbiorem.Motywuje mnie to do dalszej pracy i stałego doskonalenia mojego skrawka internetu.

Dni stają się coraz dłuższe, słońce świeci coraz cieplej. Chyba idzie wiosna, prawda?
W mojej stylizacji, którą dziś Wam prezentuję chciałam właśnie to zaakcentować.
Biały sweter z ptasim motywem zestawiony ze skórzanymi spodniami. Krótkie botki zamiast kozaków i podwinięte powyżej kostek nogawki. Tkwi w tym pewnego rodzaju symbolika- coraz cieplej, coraz jaśniej.
Aby nadać trochę kolor całości wybrałam płaszcz w kolorze intensywnej czerwieni.
Dziecko szczęścia wygrzewa się w pierwszych promieniach słońca. 
Efekty oceńcie sami :)
 












 spodnie- Stradivarius
sweter, płaszcz, torebka - nn 
botki- Top Secret
zegarek- Tommy Hilfiger 

125 komentarzy:

  1. Super płaszczyk. Wiosna idzie do nas, też to zauważyłam i chyba w końcu wyciągnę swój czerwony płaszczyk z szafy. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie żywe kolorki zima!:) cudnie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie białego sweterka i czerwieni- bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszcz:-)
    mam podobny tylko że mój jest wiązany w pasie a nie zapinany na guziki
    cała twoja stylizacja twojawygląda świetnie :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw , uwielbiam takie płaszcze jednak nie wiem , czy odważyłabym się na taki w kolorze czerwieni :) Tobie jednak bardzo pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zwykle wyglądasz zjawisowo!Muszę CI powiedziec, że wyglądasz niesamowicie w czerwieni! Masz dużo seksapilu w sobie a czerwień to podkreśla !Buziaczki Piękna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Uwielbiam czerwone płaszcze :-) Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz i super sweterek :) Też czekam już na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie na to liczę że wiosna idzie :) bo nie ukrywam że mam dość takiego ubierania się na cebulkę. Płaszczyk śliczny :) nie muszę chyba ci pisać że ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym płaszczyku wyglądasz naprawdę super, a sweterek ma bardzo przyjemny wzorek !
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić sobie takie czerwony płaszcz:) Cudownie wyglądasz!
    Jak zawsze uśmiechnięta:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ślicznie wygląda i jest dobrane idealnie ;) płaszczyk i sweterek urzekły mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ja Ci już mówiłam że pięknie Ci w czerwieni?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great combo! Love the jacket!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk jest cudowny, zachwycam się nim. Bardzo podobasz mi się w czerwieni, więcej takich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, ja też już z utęsknieniem czekam na wiosnę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama też mam czerwony płaszczyk, tylko już taki typowo wiosenny, leciutki. Czekam, aż go będę mogła wyjąć z szafy. Niech ta wiosna szybko do nas przybywa.
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrowionka cieplutkie. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba ja też muszę pomyśleć o jakimś mocnym kolorku na wiosnę ;) świetny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też było parę dni słonecznych, niestety teraz znowu ponuro i szaro :( Czekam z utęsknieniem na wiosnę, ale dziś spoglądając na pogodę długoterminową zwątpiłam :( Ślicznie wyglądasz jak zawsze no i ten uśmiech :) Piękny płaszczyk, nie wiem czy bym się odważyła w takim kolorku ;p na Tobie prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o przechowywanie zdjęć, to u mnie zazwyczaj jest to ponad miesiąc :P Robię je z takim wyprzedzeniem, bo kosmetyki wyglądają najładniej wtedy, gdy są nowe, no i można też wszystko dokładniej pokazać tj. zabezpieczenia, folie ochronne :P

    Co do samej stylizacji to jak zwykle przepiękna! Najbardziej wpadł mi w oko biały sweter z motywem ptaków - cudo <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze promiennie usmiechnieta! Super wyglądasz, a plaszczyk i kolorek sztos! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wszystko ze sobą połączone ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko pięknie ze sobą zestawione 3♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie stylizacja idealna! Wszystko świetnie do siebie pasuje i pięknie razem wygląda :)
    A Ty cudownie wyglądasz w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio czerwień skradła moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale pieknie wygldasz, marzy mi sie taki plaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszczyk zdecydowanie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk świetny i uwielbiam czerwień. Mam czerwoną kurtkę zimową.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje Ci czerwień. :)
    ja znowu mam tak, ze czasu na zdjęcia brak, ale jak już jakieś zrobię to od razu dodaje wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam czerwone płaszcze:) no i pięknie Ci w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo eleganckie połączenie :) moim zdaniem wyglądasz pięknie i bardzo pasuje ci ten czerwony płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy ten sweterek i płaszcz <3 Zakochałam się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne płaszczyk, akurat rozglądam się za czymś na wiosnę 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny plaszczyk ;) pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za czerwonym kolorem, więc ten płaszcz by się u mnie nie sprawdził. Tobie jednak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny czerwony płaszczyk :* Wyglądasz ślicznie :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zawsze uśmiechnięta!;) Bardzo Ci dobrze w tym czerwonym płaszczyku, pasują Ci takie żywe kolory. I bardzo spodobał mi się sweterek z jaskółkami chyba, taki na czasie teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się sweter w połączeniu ze spodniami :) Masz piękny uśmiech!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie! :)
    ja mam tak że zdjęcia porobione leżą na komputerze i sie kurzą. Ehh..motywacjo :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty to zawsze umiesz dodać do stylizacji rzecz, która nadaje smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za czerwienią ale ten płaszczyk świetnie się prezentuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Haa:) a ja co dopiero w zeszłą niedzielę śmigałam w płaszczu o kolorze intensywnej fuksji:) wywołamy tę wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam kiedyś czerwony płaszcz na wiosnę, ale wgl nie czułam się dobrze w tym kolorze.. ale Tobie pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo gustowny dobór ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zestaw a ten płaszczyk - cudo! 😱 😱 😱

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam płaszczyki o odważnych kolorach! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mam czerwonego płaszcza co prawda, ale bardzo mi się one podobają :) i widze, że co raz modniejsze się robią :) Ja za to na wiosne szykuje swój żółty płaszcz, będzie mnie widać ojj będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie dobrana stylizacja, choć czerwień kojarzy mi się bardziej z zimą :) Ja czekam z utęsknieniem za wiosną!

    Pozdrawiam, Podkowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  50. płaszczyk piekny, ja jednak nie jestem fanką krótkich sweterkow.

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny płaszcz. Przypomniało mi się moje dzieciństwo... Miałam taki sam płaszcz za dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny płaszczyk i sweterek!! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweterek nieoczywisty, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi też bardzo ciężko ostatnio znaleźć czas na bloga, właśnie dopiero co zasiadłam do przeglądania blogów, a tak naprawdę mimo tego że pojawiają się u mnie posty (są zaplanowane) to nie mam możliwości, aby codziennie wchodzić i odpowiadać na komentarze czy nawet odwiedzać blogi innych osób. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, naprawdę uroczy płaszczyk, ale oby więcej słońca było, bo śnieg powoli powinien się topić i robić miejsce na wiosenne niespodzianki :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo kobieca stylizacja. Pasuje ci czerwony kolor :)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie Ci w czerwieni, śliczny ten płaszcz i uroczy sweterek. Bardzo mi się podobają twoje buty i torebka, są takie klasyczne i uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądasz :) płaszcz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny płaszcz i sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazing outfit! I like your bright coat!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne połączenie. Bardzo podoba mi się sweter :)
    Zawsze chciałam mieć czerwony płaszcz, ale myślę, że bym w nim zniknęła ;P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiedys czerwien dzialala na mnie jak plachta na byka. Patrzac na Twoj plaszczyk wyglada rewelacyjnie, zwlaszcza w polaczeniu bieli i czerni :D no bym sie skusila na taki chociaz nie nosilabym go z pewnoscia na codzien :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Siebie w czerwieni nie lubię, ale Ty wyglądasz cudownie :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Płaszczyk ma rewelacyjny krój i kolor. Ożywi każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Płaszcz świetnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  65. piękny płaszcz! a jak Ci się noszą spodnie?bo zastanawiałam się kiedyś nad ich kupnem;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolor jest cudowny ! A fason także w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zestaw, płaszczyk dodaje tu pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Od jakiegoś czasu jestem kompletnie zakochana w tym odcieniu czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne zdjęcia, ślicznie Ci w tym kolorze :) Ja trochę zaniedbałam blogi czytelników, więc dzisiaj to nadrabiam :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Idealny na przywołanie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Sweterek chętnie bym Ci ukradła :P Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. piękny płaszczyk, podoba mi się kolor<#
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj koniecznie znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  73. Super połączyłaś wszystkie części outfitu. Płaszcz dodaje charakteru, jednak przede wszystkim podobają mi się buty!

    Dziękuję za odwiedziny!
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Płaszcz bardzo mi się podoba, ale jeszcze bardziej sweterek!:) Pozdrawiam serdecznie!:)
    PS Zaobserwowałam blog i polubiłam na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczny ten kolor! A ja też już czekam na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. uwielbiam czerwień! boski ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  78. Pięknie Ci w czerwieni, choć u mnie płaszcze są zwykle w stonowanych kolorach jak czerń albo szarość :) Spodnie i buty również bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Marzy mi się taki płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wyglądasz promiennie i czarująco :) Ta czerwień dodaje Ci blasku :) A ten uśmiech kogoś mi przypomina.. :) Buziak

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Co tam płaszcz, sweter zwrócił moją uwagę, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zapracowane dni? Życzę w takim razie wolnej chwilki i relaksu. ;)
    Pięknie wyglądasz, uwielbiam ubrania w tak żywych, intensywnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiękny płaszczyk! Kolor idealny!

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetna stylizacja, kocham czerwony kolor i muszę w końcu kupić sobie wymarzony płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale ładny! Przydałby mi się taki na zdjęcia:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Jak tam u Ciebie ładnie <3
    Też mam czerwony płaszcz, ale taki typowo wiosenny, lekki. Nawet gdybym chciała przywołać nim wiosnę, to nie dam rady ;) Zmarzłabym na pewno. Ale już się doczekać nie mogę, kiedy go założę.

    OdpowiedzUsuń
  87. Czerwień idealna na zimową monotonię :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękny kolor :) Ja mam podobny płaszcz w kolorze karmelowym ;) I chyba też go w końcu wyciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Płaszczyk świetnie ożywia całą stylizację!
    Ślicznie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. So cute

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow! Cudowna stylizacja. Wszystko perfekcyjnie dobrane, współgra ze sobą. Nie ma tu elementu, który by mi się nie spodobał. Spodnie, sweterek jak i płaszczyk wspaniale wyglądają :) W Twojej stylizacji jak najbardziej czuć wiosnę :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Coś czuję, że jeszcze trochę zaczekamy na tę wiosnę... Bardzo ładny płaszczyk. Cieszę się, że założyłaś coś co przyciąga uwagę. Pozdrawiam! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. czerwony płaszcz fajnie rozświetla zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kocham takie mocne kolorki, szczególnie czerwony! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja zdecydowałam się na wiosenny płaszczyk w odcieniu wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne buty i torebka, ale jednak jak patrzę na Twoje gołe kostki to mi zimno. :) Nie mogę się kompletnie przekonać do tej mody. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękny czerwony płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jak zawsze : wyglądasz jak milion dolców! *-*

    OdpowiedzUsuń
  99. ale ładnie wyglądasz! Czuć wiosnę na zdjęciach, mimo tego śniegu :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękny czerwony płaszczyk. Też mam płaszcz w takim kolorze Ale nie taki piękny.

    OdpowiedzUsuń
  101. piękna prosta stylizacja przełamana szalonym dodatkiem !

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń