środa, 20 września 2017

111. Sukienka w żurawie/ zwiewne pożegnanie lata

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend? My przez praktycznie cały czas mieliśmy gości. Było miło, sympatycznie i bardzo wesoło. Czas zatem minął bardzo szybko i sama nie wiem jak to się stało, że mamy już poniedziałek ;)
Nowy tydzień przywitał nas piękną słoneczną pogodą i mówiąc szczerze cieszyłam się, że mam do załatwienia tyle różnych spraw na mieście. Mogłam cieszyć się piękną pogodą na zewnątrz a nie jedynie tęsknie spoglądając za okno.

Prezentuję Wam dzisiaj lekką, zwiewną i chyba jedną z ostatnich wakacyjnych stylizacji. Zdjęcia zostały wykonane w pewien piękny słoneczny wrześniowy dzień i prawdę mówiąc życzyłabym sobie ich jak najwięcej na przestrzeni najbliższych tygodni. Prognozy jednak są bezlitosne i zapowiadane deszcze krzyżują nieco plany.
Nie zamierzam jednak smucić się z tego powodu i na pocieszenie zostawię sobie odrobinę ciepła zamkniętą w kilku kadrach.
Głównym elementem mojej stylizacji jest sukienka wykonana ze zwiewnego materiału, którą zdobi mój ulubiony motyw- żurawie. Uwielbiam je nawet bardziej niż groszki i kropki. Kojarzą mi się z lekkością, nieskrępowaniem i wolnością. Sukienka bardzo kobieca, której charakteru dodają wycięcia na ramionach i falbaniaste rękawy.
I mimo, iż w stylizacji nie ma zbyt wiele elementów, bo całość oparłam właśnie na tej sukience i pasujących doń błękitnych szpilkach, to dla mnie jest to wystarczająco. Jest kobieco, zwiewnie i lekko.
















sukienka- Zaful
szpilki- Vices 


ze sklepu Zaful zamówiłam również pasiastą sukienkę i szorty, które jak podejrzewam, będą musiały poczekać do lata ;)




42 komentarze:

  1. Lovely and sweet outfit and I like the color of those heels ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/16/tuscany-vinci/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo spodobał mi się kolor szpilek<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są boskie! Sukienka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka 😍
    U mnie weekend minął również towarzysko☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie z początkiem tygodnia dopadły jakieś wirusy, mam nadzieję, że szybko przejdzie :D A sukienka śliczna, sama bym taką nosiła :) Szkoda, że już powoli trzeba je chować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sukieneczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka :))) U mnie cały weekend niestety w domu... Ponieważ cały weekend padał deszcz..

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! szkoda, że te wszystkie rzeczy będą musiały poczekać do kolejnego lata :( buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz jak zawsze zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja sukienka z żurawiami skojarzyła mi się z delikatną chmurką. :) Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, szkoda że już lato się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukieneczka, idealna na końcówkę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety weekend rozpoczął się deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Jaka ciekawa. Z pewnością musi na żywo wyglądać super.
    Bardzo lubię takie propozycje.
    Zwiewnie i pięknie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest przepiękna, nie mogę się napatrzeć :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest bardzo fajna i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko wszystkim ale te szpile to dałabyś mi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka i szpilki:) jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka jest urocza! sama z chęcią bym taką założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż chciałoby się wskoczyć w taką sukieneczke jeszcze ♥ pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym roku lato bardzo szybko mi minęło ;/
    Sukienka - mogę przyznać, że taka nietypowa, ale podoba mi się.
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku, kiedy ujrzałam tą sukienkę to totalnie przepadłam...jej fason jest po prostu genialny i bardzo ładnie się układa <3

    Oczywiście o motywie, nie mam chyba co wspominać - jestem ogromną fanką wszystkich japońskich wzorów, a żurawie są jednym z nich, więc taka sukienka to coś, jakby stworzonego specjalnie dla mnie :P

    Zazwyczaj nie noszę niebieskich rzeczy, ale w tym przypadku kolor jest ciemny i na tyle stosowany, że raczej by mi pasował :)

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. so pretty :)

    if you like we can follow each other

    NEW Post + GIVEAWAY

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę piękna sukienka :-) Idealnie wygląda połączona z pastelowymi szpilkami; bardzo kobieco, ale bez przesady - super :-) Też tęsknię za piękną, złotą i ciepłą jesienią... Niestety u mnie zrobiła się jakaś pora deszczowa. Pomimo tego nie tracę humoru - buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Weekend minął mi super, ale niestety wracałam w niedzielę nie miałam parasolki i przemokłam do stanika bo tak lało i defakto jestem chora leżę w łóżku i ledwo żyję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne słoneczne zdjęcia, bardzo mi tego brakuje bo u mnie non stop pada, sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka bardzo ładna, ale szczerze mówiąc, choć szpileczki są w klasycznym kształcie coś mi się w nich nie podoba. Wydaje mi się, ze to ten kolor, dlatego ja pewnie dobrałabym inne buciki do stylizacji, ale mimo wszystko kolorkiem pasują do sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko jaka śliczna stylizacja i jaka pogoda u mnie dziś cały dzień leje;-[Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/es-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna a sukienka <3 Mi by taka nie pasowała, ale Ty wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lindo vestido!!! Amei *.*
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana pra você! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ahaa, its pleasant dialogue on the topic of this post here at this website, I have read all that, so now me also
    commenting here.

    OdpowiedzUsuń
  33. Іt iѕ not my fiгst tіmе tto pay а quick visit thius web site,
    і am visiting this web page daioly and takе pleasant information fгom here
    everyday.

    OdpowiedzUsuń