środa, 27 września 2017

Must have autumn and winter

Jesień nadeszła i w konsekwencji razem z nią nastała pora na wymianę garderoby.

Dziś prezentuję Wam mały przegląd tego, co koniecznie powinno znaleźć się w jesiennej szafie.
sweterki. Sklepy mają naprawdę olbrzymi asortyment. Ja najbardziej lubię te w odcieniach szarości.

1. ZAFUL 2. ZAFUL 3. ZAFUL 

Oczywiście nie może zabraknąć też kurtek i narzutek. Oprócz tych klasycznych czarnych skórzanych, mamy do wyboru naprawdę wiele modeli. W tym sezonie do łask wraca krata, więc i ten motyw można wykorzystać w odzieży zwierzchniej. 





Jesień nie oznacza zupełnej rezygnacji z sukienek. Wystarczy mała zmiana wzorów i materiału, a ten kobiecy element może pozostać przez cały sezon w naszej szafie. 



8 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy i klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne! Sweterki najbardziej jednak mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek koniecznie muszę kupić :) 2-3 mi wystarcza bo stare wołają o pomstę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtki mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Pani powyżej, również kupiłabym wszystko :D
    Zapraszam etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szare sweterki fajnie się prezentują. :)
    $26.99

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia kurtka jest REWELACYJNA :P

    OdpowiedzUsuń