czwartek, 28 września 2017

115. Like a school girl

Witajcie ;)

jak Wasze nastroje przed zbliżającym się weekendem?
Mnie humor dopisuje, jestem właśnie po pracy, a na sobotę planujemy mały wypad w Bieszczady.
Jesienią jest tam niesamowicie, a aktualna pogoda sprzyja takiej wycieczce. Szkoda byłoby nie skorzystać.
Nie wiem jak to się stało, ale kończy się kolejny miesiąc. Zbliżający się październik to dla mnie wielkie zmiany. W życiu zawodowym, osobistym, a nawet pod względem diety i treningów.
Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.

A dzisiaj mam dla Was stylizację, która mnie osobiście przywodzi na myśl rozpoczęcie roku szkolnego. Czy taka kolorystyka nie wywołuje u Was podobnych skojarzeń?
Skórzana spódniczka o klasycznym kroju, którą zdobią piękne haftowane kwiaty po prostu musiała znaleźć się w mojej szafie. Jest prosta a jednocześnie z charakterem. Myślę, że jeszcze nie raz zagości w stylizacjach. Podobnie jak bazowa biała bluzka, która jest wręcz obligatoryjnym elementem mojej szafy. Mokasyny to moje ulubione buty- pasują mi do wszystkiego, niemalże tak jak ukochane Conversy.










spódniczka - Zaful
bluzka- Wassyl 
buty- Primark 

Z Zaful zamówiłam również narzutkę w haftowane kwiaty i czarne szorty.




58 komentarzy:

  1. Ta spódniczka jest przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna narzutka:)
    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo w niej wyglądasz, Taka spódniczka jest uniwersalna jak można nią łączyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ja nie byłam nigdy w Bieszczadach, a jesienią to już w ogóle♥ Koniecznie zrób dużo zdjęć i wstaw na bloga ;*
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kojarzy się trochę z rozpoczęciem roku :). Dla mnie od rozpoczęcia roku czas także pędzi jak szalony. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Stylizacja idealna na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica genialna! <3
    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna stylizacja, prosta, genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny look! spódnica mnie zauroczyła i leży na Tobie idealnie :) klikam kochana 26.49$, 27.99$, 9.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba. Też przywodzi mi na myśl szkolne klimaty. Hafty na spódniczce są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest prześliczna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zestaw! Uwielbiam hafty :-) Ehh.. na początek roku szkolnego widziałam dziewczyny tak wulgarnie ubrane.. żeby tylko znały Twoją stronę i uczyły się, że można wyglądać bardzo ładnie niczym nie świecąc :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piękna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w tej ' galowej ' styliacjii i rzeczywiście przywowała myśl o szkolnych czasach. Ty Zawsze z resztą pięknie wyglądasz :* Jestem ciekawa Twoich zmian :* Czekam na relację mam nadzieję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To będę trzymać kciuki aby wszystko poszło gładko i wypad w Bieszczady był udany. Ja jeszcze jutro do pracy i dopiero niedzielę odpocznę. Bardzo ładny zestaw choć teraz już trzeba myśleć powoli o cieplejszych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest genialna!Bardzo mi się podoba :) Masz bardzo ładny uśmiech! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba bardzo Twoja spódniczka, jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3 Spódniczka skradła moje serce <3 Polubiłam też Twój fanpage na Facebooku ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz
    facebook.com/roksanaryblog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz, piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłej zabawy w Bieszczadach 😘
    Świetny zestaw-uwielbiam moim stylu,w moich ulubionych kolorach 💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka, ja ostatnio kupiłam sukienkę w Orsay w takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie :-) Jeśli szkolne, to bardzo ożywione ;-) Buty chętnie bym podkradła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lindo look! Adorei a saia *.* super fofa!
    Obrigada pela visita, linda!
    Bom final de semana!! Até mais. Bejinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym tak poszła na zajęcia <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, jak pięknie wyglądasz! Ta spódnica jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona spódniczką, jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!! spódniczka jest Mega!! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie, na rozpoczęcie można tak iść! Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz pięknie,śliczna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu ta spódniczka jest moim faworytem.
    Nie znam lepszych połączeń niż czerń i biel oraz takiego pięknego wyglądu.
    Uwielbiam.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam podobnej spódniczki na teraz!

    Wypad musiał być udany - pogoda w ten weekend była zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz :) Spódniczka jest mega piękna :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Słoneczko Ty wiesz, że pięknie we wszytskim wyglądasz ? ! <3
    I jak było w Bieszczadach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziewczęcy look - cudnie się w nim się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  37. ta spódniczka jest cudna :) klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Straaaasznie podoba mi się ta spódniczka! W połączeniu z biała bluzką i mokasynami wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow I really love your skirt!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna sukienka, świetny print :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Boska spódniczka kochana:) piękną masz figurkę:*

    OdpowiedzUsuń