czwartek, 21 września 2017

112. Casual with roses

Witajcie kochani!

Jak dajecie sobie radę z takimi początkami jesieni?
Mi szczerze mówiąc pogoda nie jest w stanie popsuć humoru i raczej na nią nie narzekam, chociaż mówiąc szczerze za słońcem bardzo mi się tęskni.
Dni stają się coraz krótsze, a wieczory jeszcze bardziej zimne, więc wolny czas po pracy teraz zamiast na świeżym powietrzu spędzam w łóżku z książką. I nawet jesień ma swoje plusy- moja lista "do przeczytania" jest bardzo długa ;)


A dzisiaj, aby nieco rozjaśnić ten szary dzień przychodzę do Was ze zdjęciami wykonanymi w poprzedni weekend, który całe szczęści był dość słoneczny ;) korzystając z pogody wybraliśmy się na spacer. Prezentuję Wam wygodną, miejską stylizację w moich ulubionych kolorach. Biel i czerń sprawdza się u mnie zawsze i najczęściej stawiam właśnie na te barwy. Tym razem dobrałam sportowe buty, które nie zostały oszczędzone przez modę na haftowane kwiaty. Jak sami wiecie, ten trend niesamowicie przypadł mi do gustu. Wzór dodaje uroku i wnosi nieco koloru w ten zdystansowany look.
Pod sweter z dość dużym dekoltem założyłam koronkowy top, który jest nie tylko elementem praktycznym, ale również bardzo uroczym i dziewczęcym.
Prawdę mówiąc te materiałowe spodnie zwykle traktowałam jako element tej bardziej eleganckiej części garderoby i kilkukrotnie towarzyszyły mi podczas egzaminów. Zestawione ze sportowymi butami z podwiniętą nogawką zyskują nowy charakter.















spodnie- Stradivarius
buty- Dresslily
sweter- Dresslily
top- Pepco

ze sklepu Dresslily zamówiłam również szalik



A jeśli macie ochotę na małe jesienne zakupy, koniecznie sprawdźcie, co nowego w tym sklepie- Dresslily Autumn New Arrivals

37 komentarzy:

  1. bardzo podobająa mi sie te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z całej stylizacji podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna buty. :) Po zdjęciach widać, że dobry humor Cię nie opuszcza, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) W sam raz na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. casual and cute! love it! xoxo

    https://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/16/tuscany-vinci/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kochana wyglądasz :)
    Buciki - rewelacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja prezentuje sie dośc ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz! buty strasznie mi się podobają <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz 💞
    Ten sweterek jest uroczy 💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie leżę w łóżku spać nie mogę cosik :P trochę mnie choroba rozłożyła i cóż... wolne się kończy trzeba do pracy i ta pogoda pffffff ona mnie tak załatwiła.
    Co do stylizacji bardzo fajna, na luzie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, codzienny strój a te buty dodają urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dotychczas nie miałam pojęcia, że takie fajne butki z różami istnieją.
    Szczerze mówiąc lubię taki prostu styl, więc bardzo mnie zainteresowały te ubrania.
    Super.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, wygodna propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam jesień lubię. Za kolory, za długie wieczory z książką i za gorącą czekoladę ! Stylizacja prosta i efektowna, Idealna na jesienny spacer. Buciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne buciki! :D
    ja w jesieni lubie jedynie to ze codziennie mogę nosić moje ulubione, grube swetry! :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fauny, zwyczajny zestaw. Taki top by mi się przydał. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw, ciekawie wygląda ta różyczka :)

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na jesien nie moge narzekać, bo kocham ją za jej kolory! I juz się nie mogę doczekać tej zlotej jesieni i zdjęć <3
    Pięknie Kochana wyglądasz :*

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nic przeciwko jesieni dopóki są liście na drzewach i raczy nas tymi pięknymi kolorami dokoła. Jak robi się szybko ciemno, mokro i ponuro wybiaram herbatkę z miodem, imbirem, cytryną i poamrańczą, książkę i koc :) super butki Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  21. moje obecna stylizacja wygląda tak samo, tylko zamiast obuwia sportowego mam kapcie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze na początku jesieni trochę ponarzekać muszę,ale tylko trochę. To prawda,że jesienna pogoda daje okazję do poczytania i warto z niej skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię takie stylizacje - taka sportowa elegancja ❤ Ja też mam długą listę książek do przeczytania 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi niestety pogoda psuje dużo humoru, bardzo nie lubię gdy pada :/
    Stylizacja jest prosta i za razem piękna :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne buty zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten weekend byl calkiem znosny :) Swietny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń