środa, 27 września 2017

114. Sporty casual

Witajcie kochani w poniedziałkowy wieczór :)

Jak mija Wam czas?
Ja weekend spędziłam na totalnym resecie, sobota z mamą w kuchni, a niedzielę poświęciłam na leżenie w łóżku i czytanie książki. Sama jestem nieco zszokowana tym, że absolutne nic-nie-robienie mi nie przeszkadzało.
Dzisiaj natomiast od 8 rano biegałam zawzięcie po urzędach załatwiając masę spraw, które tego wymagały. Całe szczęście poszło naprawdę gładko, a panie były wbrew obiegowej opinii miłe i pomocne.
Oby dobra passa towarzyszyła mi cały czas. I mam nadzieję, że będzie w 100% tak jak się mówi- "jaki poniedziałek, taki cały tydzień".

Prezentuję Wam stylizację bardzo zwyczajną- połączenie moich ulubionych dżinsów i białej sportowej bluzy zdobionej przez piękne haftowane kwiaty. Tak banalnie, a tak bardzo mi się podoba. Do tego moje kokardziaki, których historię niektórzy zapewne znają z Instagrama.
I mamy zestaw luźny, sportowy, ale niepozbawiony dziewczęcego akcentu.











bluza - Zaful
spodnie- Top Shop
buty- F&F i + dyi


Z Zaful zamówiłam również bluzę z napisem, którą większość widziała już na Insta:



Więcej podobnych rzeczy znajdziecie pod linkiem floral sweatshirt


38 komentarzy:

  1. Piękne butki, mój kolor. <3 Super, że w urzędach wszystko poszło gładko. :) Udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja:)bluza jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bluzy mi bardzo podobają :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taką bluzę bym się skusiła.
    Całkiem fajna i w kwiaty.
    Mogłabym mieć.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem stylizacja nie na mój styl, jednak do Ciebie bardzo pasuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, dziewczęca stylizacja :) Pieknie Ci w tej bluzie :)
    Mam nadzieję, że cały tydzień będzie taki jak poniedziałek :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ta obiegowa opinia!
    Kilka razy przekonałam się że panie w Urzędach nie są takie złe...😊
    Bardzo fajna Stylizacja!☺
    Gdy pisałaś o kokardziochach myślałam że chodzi o mokasyny z kokardką ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buty, takie urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Na DeeZee ostatnio widziałam podobne buty i zastanawiałam się czy je kupić, jednak w rezultacie zrezygnowałam patrząc na tą deszczową pogodę za oknem i postawiłam na kalosze. :D
    Ja tej historii jeszcze nie znam, więc uciekam na insta. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O Kochana Moja !!! Mamy takie same bluzy Selfie hahahah :*:*:* Teraz czekam jak zrobią z hasztagiem #bothie hihih. W nowej stylizacjii wyglądasz świetnie! Wszystko tak idealnie na Tobie wygląda :* Buziaczki Kochana Moja :* p.s. świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubie bluzy, ale bez kapturow :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, na luzie i ładnie :) powiem ci że tak najbardziej lubię chodzić ubrana. Ja w poniedziałek wróciłam do pracy jeszcze nie jestem w 100% zdrowa i najchętniej to bym w łóżku leżała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute look dear... very lovely sneakers!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ta bluza i te buty są mega *.* gdzie są takie czadowe schody ?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo lubie takie sportowe stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bluza ! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super i luźna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie luźne stylizacje, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. your sneakers are soooo sweet. I need them

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna, wygodna, ale i dziewczęca stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealna stylizacja na jesienną pogodę :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. poluję na te buty od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest ta bluza. Co do osób pracujących w urzędach to u mnie niestety rzadko się zdarza, żebym trafiła na miłe osoby. Fajnie, że akurat Ty trafiłaś na miłe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna, świetna stylizacja! Ta biała bluzka jest po prostu przepiękna! Bardzo podoba mi się kwiecisty wzór na rękawach <3 Wczoraj byłam na sklepach i kupiła sobie bardzo podobne spodnie w H&M :D

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłe panie w urzędzie? To dopiero powód do świetowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Proste zestawy sprawdzają się najlepiej :-) Wyglądasz po prostu pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look😉 http://sandra-jedrzejak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczo wyglądają te sznurówki :)

    OdpowiedzUsuń