poniedziałek, 30 października 2017

125. B&W

Kolejny poniedziałek i kolejny tydzień przed nami.
Ze świętem pośrodku. Cieszy mnie fakt, że jutro zaraz po pracy jadę do mamy. Tylko przeprawa przez zakorkowane miasto i będę w domu.
W kwestii święta, które mamy w środę- jeśli mam być szczera to nie przepadam za nim. Nie ze względu na sam jego klimat, ale ze względu na aspekt powiedzmy ideologiczny. Wydaje mi się takie wystawne, a pamięć o bliskich, którzy odeszli sprowadza się do kupienia nowych kwiatów i postawieniu ładnego znicza na grobie. Mam nadzieję, że wszyscy ci, którzy ścigają się w tym, kto kupi ładniejszy, pamiętają o zmarłych nie tylko w tym jednym dniu.

A dziś prezentuję Wam stylizację, której zdjęcia zrobiliśmy jakiś czas temu (i całe szczęście! bo przy obecnej pogodzie chyba nie byłoby to w ogóle możliwe. Czy u Was też tak strasznie wieje? )
Klasyczne black&white. Bluzka, której odrobiny charakteru dodają modne w tym sezonie poszerzane rękawy. Moje ulubione spodnie bez których nie wyobrażam sobie szafy i mała torebka- idealne na kilka niezbędnych rzeczy.








bluzka- Rosegal 
torebka- Rosegal
spodnie- H&M
buty- Deichmann




ze sklepu przyszła do mnie również bluza ( Rosegal )



41 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! bardzo lubię takie rękawy, chociaż początkowo myślałam że będa mnie irytować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wspaniała stylizacja.
    Taki klasyk, ale naprawdę efektownie się prezentujesz w tym zestawie.
    Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny b&w, cudowna ta bluzeczka. Przy obecnej pogodzie to raczej małe szanse na zrobienie zdjęć): Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam biało-czarne zestawy! Chyba nigdy mi się nie znudzą :) Pięknie wyglądasz <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice outfit and great booties ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/29/new-heels-on-the-block/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie właśnie takie rękawy się nie podobają, ale reszta wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne klasyczne zestawienie, uwielbiam <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię połączenie czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz:) sweterek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, mam nadzieję że jednak ominiesz korki. Co do święta zmarłych no właśnie tak to jest że ludzie robią pokazówkę i przykre jest to że w ciągu całego roku na wielu grobach nic się nie świeci... Tylko w tym jednym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Band W nigdy nie jest nudne :-) Świetna bluzka- ma ciekawe rękawy.

    Ta z flamingiem też super :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna bluzka . Masakra te korki , ale co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi również to święto wydaje się "pokazówką"
    Pięknie wyglądasz 😍-jak zawsze💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie ja tez nie przepadam za tym świętem z tej samej przyczyny co Ty. Każdy tylko się prześciga w ilości zniczy albo kto ładniejsze kwiaty będzie miał. Tylko czemu tak nie jest cały rok? Strój bardzo ładny u mnie wiało dość mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna bluzeczka, podobają mi się bardzo te roszczerzane rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Minimalistycznie i elegancko :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzka ;) Połączenie bieli z czernią chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna torebka. :) Ogólnie cała stylizacja jest jak najbardziej na plus.

    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że udało Ci się zrobić zdjęcia, gdy jeszcze było ciepło. :) Fajne rękawy. :)
    $14.03, $14.17

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to moja mama powiadała - ładnemu we wszystkim ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna, choć bardzo klasyczna stylizacja... Ale te rękawy... są mega :-D

    Co do święta... mam podobne odczucia do Ciebie :-( Mimo, że na karku 60 lat (o matko....)... Przyznaję się bez bicia, że we Wszystkich Świętych nie ma mnie na cmentarzu, czasami bardzo mi z tym ciężko... Ale wizyta na cmentarzu sprawia, że następne dwa tygodnie mam ochotę leżeć i ryczec. O swoich bliskich umarłych myślę KAŻDEGO dnia, nie tylko ten jeden dzień... wspominam, opowiadam o nich córce... są dla mnie żywi w mojej pamięci. Jeżdżenie na cmentarze to teraz niestety głównie komercja i tak zwana pokazówa.:-(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zestawienie! Klasyczne kolory najlepiej ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaa śliczny outfit ♥ Wyglądasz olśniewająco!
    Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie proste stylizacje :) Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też tak wiało :( Stylizacja super, idealnie trafiona w mój gust!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyczne połączenie bieli z czernią zawsze się sprawdza :)
    ta bluzka bardzo mi się podoba <3

    a co do tego święta- to niestety racja, smutna prawda :/

    14,03$, 14,17$, torebka
    mogę też prosić o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sie Kochana o Święcie Wszystkich Świętych nie wypowiem , ale wypowiem się na temat Twojej piękej stylizacjii! Wszystko to podkresla Twoją figurę! Wow!!! No po rpostu wyglądasz rewelacyjnie Kochana :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz <3 super rękawy!

    OdpowiedzUsuń