poniedziałek, 5 lutego 2018

147. Parka khaki x zimowy krajobraz

Witajcie :) 

jak mija Wam czas?
Mój nieco leniwie dzisiaj :) trudno mi się rozkręcić i zabrać za cokolwiek. Siedzę jeszcze w szlafroku, mimo że już 10 i zwykle nie zdarza mi się tak długo nie robić nic pożytecznego. 
W planach mam dzisiaj ogarnięcie domu, ugotowanie obiadu i wizytę u rodziców. 
Mam nadzieję, że zdążę ze wszystkim... 

Moje dzisiejsze zdjęcia idealnie komponują się z tym, co widzę spoglądając z okno. 
Zrobiliśmy je jakiś czas temu, ale czekały na publikację. I całe szczęście- śnieg prószy od wczoraj :)

Prezentuję Wam zatem bardzo prosty zimowy zestaw. Ciepła kurtka w kolorze khaki ozdobiona futrzanym kołnierzem jest bardzo dobrą alternatywą dla klasycznego płaszcza.  Idealnie sprawdza się w codziennych stylizacjach, luźnych, nieeleganckich. 
Zimowe stylizacje mają to do siebie, że  trudno jest zaprezentować kilka elementów garderoby. zwykle ukrytych pod warstwą odzieży wierzchniej. Postanowiłam w związku z tym dodać tu jakiś element nieco przyciągający uwagę. Ostatnio polubiłam się z małymi torebkami, które ozdobione są jakimiś ciekawymi detalami. Bardzo spodobała mi się ta ze sklepu Rosegal, dlatego zdecydowałam się na jej zamówienie. Ładny, karmelowy kolor i metalowa ptasie aplikacja :) Przypadła mi do gustu :) 









parka- Rosegal 
torebka- Rosegal
buty- nn 

35 komentarzy:

  1. W parkach chodze całą zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki i ładna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz. ;) Przez tą zimę to, aż nie chce się wstawać z łóżka. Ostatnio na przykład, miałam ambitny plan wstać o 8, chłopak wychodząc do pracy mnie obudził, ale taki leniuch ze mnie, że nie chciało mi się wstawać. Uznałam, że trochę poleże, ale oczy mi się zamknęły i wstałam o 11:30. Miałam jeszcze posprzątać w domu, ubrać się, iść na zakupy, (już nie mówie o takich postanowieniach jak ćwiczenia), bo o 14 przyjeżdżała rodzina. No ale jakoś dałam radę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglądasz 😍
    U mnie brak sniegu-od rana praktycznie słońce ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic photos, you look nice! So cute outfit. Love this parka!

    Have a nice weekend!♥
    New post is on my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, chociaż ja wolę płaszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zimowa atmosfera! :)
    Fajna kurtka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana sesja zdjęciowa! :) Przyjemnie ogląda się zimę w tle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie!❤
    Zdjęcia w zimowej scenerii wychodzą genialnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz.
    W moich stronach mamy bardzo lekką zimę i generalnie u mnie jest już taka pogoda jak bywa w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool winter outfit and nice pictures ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/04/first-anniversarheel/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna parka ;) podoba mi sięstylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka jest przecudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę parkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna zima, zazdroszczę :)
    Kurtka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwieeelbiam zimę. Zwłaszcza, kiedy jest bardzo dużo śniegu, jak teraz. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga- zawsze napisane jest w miarę krótko, ale na temat. Przy tym sensownie. Zdjęcia, jak zwykle śliczne ;-) Pozdrawiam!


    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kolor kaki. A Tobie jest w nim bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja ! Ja za zimą nie przepadam, uwielbiam lato i cieplo *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy takiej zimie mozna szalec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosto i wygodnie - super :-) Bardzo podoba mi się torebka :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta parka- bardzo lubię wszelkie odcienie zieleni :-)
    i ten śnieżny krajobraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam taką kurtkę,ale w innym kolorze :) tło piękne, uwielbiam takie zaśnieżone drzewa i krajobrazy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat dziś wstalam pełna energii i gotowa do działania :) kurteczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ta parka i torebka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny styl, jednak zamiennie zastosuje https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/plaszcze-zimowe/. Dlatego moim zdaniem taki wybór jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie nieodłączane są ostatnio ramoneski jako wyznacznik dobrego gustu. Więc dla zbudowania tego efektu to https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/ramoneski będzie odpowiedź dla mnie perfkcyjna.

    OdpowiedzUsuń