poniedziałek, 19 lutego 2018

150. Funny sweater

Witajcie :)

Jak mija Wam czas?
Ostatni kilka spraw pochłonęło mnie zupełnie i nie ukrywam- w tym całym zamieszaniu trudno mi było znaleźć czas na bloga. Zresztą, cierpiałam na potężny deficyt zdjęciowy, a z racji tego, że Krystiana nie było przez ponad tydzień, nie miał kto pomóc mi w sesjach.
I takim sposobem miałam przymusowy kilkudniowy blogowy detoks.

Dzisiaj przychodzę z porcją zdjęć, z których nie do końca jestem zadowolona.
Ale miałam potrzebę opublikowania czegoś, tak silną, że nawet i te zdjęcia są w stanie mnie zadowolić.
Prezentuję Wam zatem stylizację bardzo typową. Mogłabym w zasadzie przez cały sezon chodzić tylko tak ubrana. Ciepły sweter, jeansy i kozaki za kolano. Chyba takie zestawy stają się powoli moim atrybutem :P
Sweter troszkę zabawny, zdobiony miłymi, kolorowymi pomponami, które są takie urocze! Cały zestaw chociaż dość zwyczajny, to dzięki temu wesołemu gagatkowi ma w sobie coś oryginalnego. ;)









sweter- Zaful 
jeans- nn
buty- DeeZee

Kod LauraZF da Wam zniżkę na zakupy w Zaful :) 


50 komentarzy:

  1. Super jest ten sweterek, taki fikuśny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice and trendy sweater ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/18/back-from-vegas/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek faktycznie zabawny, ale pasuje Ci! :) Nie przejmuj się zdjęciami, wyszły mega fajnie z Twoim uśmiechem na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam "pomocnika" przy zdjęciach, więc taki tydzień to ja mam niestety codziennie, no ale jakoś sobie radzę.
    Sweterek mega uroczy, wydajesz się być super sympatyczna osoba ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz 😍
    Uroczy jest ten sweterek😍☺
    Ten brak czasu na bloga mi też ostatnio zaczyna dawać sie we znaki
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ale mi się spodobał ten sweterek.
    Super, z chęcią bym je przymierzyła.
    Jak zwykle - pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest ten sweterek taki inny niż te klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  9. hej,
    Świetny jest ten sweterek, pompony to ciekawy akcent, lubię to, że można bawić modą <3

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne, więc powinnaś być z nich zadowolona! A sweter bardzo ładny, orginalny :))
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie sweter nadał stylizacji charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sweterki, jeszcze te pompony, wygląda to nieziemsko. Super.

    Zapraszam do mnie : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oprócz tego, że jest on zabawny, to (jak dla mnie) również odważny ;PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie są te pompony :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym sweterku! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczo ten sweterek wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki ten sweterek,a Ty śliczna jak zawsze:)
    Wpadnij do mnie kochana na nowy post,wróciłam po długiej nieobecności:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest dosyć oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze, to mi się nie podoba. Sama na pewno bym go nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek, pompony urocze. ;) Wygląda podobnie jak sweter z Zary. :D
    $31.99

    OdpowiedzUsuń
  22. o ciekawy sweter, a jesli chodzi o buty to mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty super pamietasz może po ile były?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajesuper! Znam kogoś, kto z pewnością by taki nosił :D ale najbardziej szałowe są te kozaki

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny sweter! :D Widziałam już gdzieś ten sweterek z pomponami i mi się bardzo spodobał :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek sam w sobie jest śliczny ale dla mnie za dużo ma tych bąbli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny sweter :-) Widziałam ostatnio takie spodnie z pomponami... kusiły, oj kusiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale słodkie te pompony <3
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing post, dear! the sweater is great!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bez wątpienia jest to dość nietypowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz świetny sweter, jest mega uroczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny sweter taki inny. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo słodki jest ten sweter! ! Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. hey,
    This post important the for me is.It’s a very useful post,Keep it up and thanks to the writer for sharing…

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń