poniedziałek, 5 lutego 2018

148. Embroidered roses x black&white


Zupełnie nie wiem, gdzie podział się weekend. I nie wiem też jak minął poniedziałek.
Czas płynie mi tak szybko, że tracę rachubę dni i tygodni...
Ale z jednej strony to dobrze. Tak naprawdę bardzo chcę, aby ten tydzień skończył się.
Aby nastał już weekend i abym mogła pojechać do rodziców na więcej niż jeden dzień.
Pobyć tam spokojnie, wypić kawę z tatą i pójść na spacer z mamą oraz siostrą.
Posprzątać w moim dawnym pokoju i pospać w łóżku. Mam taki ogromny sentyment do tego miejsca...


Wiecie, że bardzo uwielbiam haftowane kwiaty, prawda? Motyw ten pojawiał się na blogu niejednokrotnie- chociażby TU i TU. I chyba oczywistym jest, że gdy zobaczyłam te buty na stronie sklepu Rosegal po prostu musiałam je zamówić. Taki tam wewnętrzny przymus i nagła chęć posiadania rzeczy pięknej, która absolutnie trafiła w mój gust.
Klasyczne botki na stabilnym obcasie są bardzo wygodne, niebanalne a jednak nie są zbyt ekstrawaganckie. Jeśli chodzi o resztę stylizacji- cóż... rzekłabym- standard. Uwielbiam połączenie black&white. Jest naprawdę ponadczasowe i zawsze wygląda dobrze. Spodnie to mój ulubiony model z H&M i powiem szczerze, że nie wyobrażam sobie mojej garderoby bez nich. Sweter... ach! ten sweter zamówiłam z Zaful. Ciepły, przyjemy i z bufiastymi rękawami na punkcie których trochę oszalałam ostatnio.
Torebka to prezent urodzinowy od mojej siostry. Prawda, że maleństwo ma świetny gust?












sweter- Zaful 
spodnie- H&M
buty- Rosegal
torebka- prezent od siostry

37 komentarzy:

  1. motyw róży, pokochałam tak samo jak perełki :) jest cudny :)
    wspaniale wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. B & W zawsze świetnie wygląda. Hafty pięknie ożywiają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply, but wondeful outfit! U look amazing, so cute and nice!
    Like your photos so much!

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka fajna idealnie siostra dopasowała do butów :) miły prezent! Też czekam na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te botki chodzą za mną od dłuższego czasu.. są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely and cute outfit with these embroidered roses ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/04/first-anniversarheel/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest cudowny ❤❤ Cała stylizacja jest prześliczna, uwielbiam motyw róż!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas zapierdziela bardzo szybko a outfit cute <2

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest naprawdę świetna :D Biały sweter z czarnymi butami i torebką z haftowanym kwiatem - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja godna pozazdroszczenia. Kocham takie propozycje i chętnie się zainspiruje Twoim rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham hafty! Świetny dodatek, do zwykłego zestawu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja ;) Pięknie wygląda ten sweterek ;) No i genialnie łączy się z tymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW jaka ty jestes chudziutka nie moge sie napatrzec:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. This is such a fresh and nice look
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  15. Black&White zawsze się sprawdzi☺
    Świetne sa te botki,wygladasz rewelacyjne😍😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. ale to pasuje Tobie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. You are looking stunning!!love that boots.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz:* super buty i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko i ze smakiem te różyczki, bardzo fajnie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne botki, sweter też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna torebka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely sweater and boots! And those trousers fit you wonderfully!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja! Ja również uwielbiam takie proste klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No z tym czasem to jest jakaś tragednia ! Dosłownie widzę jak dni przeciekają mi przez palce :9 Torebka i buty po prostu wymiataja ! Jestem zauroczona :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz, pięknie komponują się te hafty w tej stylizacji :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerń i biel to idealne połączenie, a szczególnie w Twojej stylizacji! ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Super torebka. Faktycznie, Twoja siostra ma wyczucie smaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Klasycznie i ładnie :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hafty dodają całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne klasyczne zestawienie, a róże dodają mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  31. Linda! Belo look *.* amei os detalhes!
    Obrigada pela visita!!!
    Tenha uma ótima sexta-feira!! até mais! Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejku jakie cudowne te botki i ta torebeczka w ogóle cały outfit jest cudowny 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń