poniedziałek, 5 lutego 2018

Sammydress wishlist

Jednym z moich ulubionych sklepów jest Sammydress,
można znaleźć tam mnóstwo ciekawych rzeczy. Ubrania, buty, dodatki oraz biżuterię. Bogactwo wzorów i kolorów gwarantuje możliwość spędzenia tam kilku dłuższych chwil i znalezienia dla siebie prawdziwych perełek.
Ostatnio poza ubraniami moją uwagę zwróciła zakładka HOME. Sklep oferuje również szeroki asortyment rzeczy przeznaczonych do domu. Mnie najbardziej zaciekawiły pościele i dodatki do sypialni. Akurat szukałam nowego kompletu dpo naszej sypialni i zastanawiam się jak sprawdzi się taki z azjatyckiego sklepu.


Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka rzeczy,  które ostatnio tam znalazłam.
Pierwszą rzeczą jest komplet pościeli, który zdobi liściasty motyw. Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu. Delikatna, stonowana, idealna aby spokojnie w niej wypoczywać.  



Dodatkowo, znalazłam też piękne pokrowce na poduszki- biała ze złotymi elementami. Szukałam takich już od dawna. 







Zastanawiam się, który z kompletów pościeli będzie lepszy? Tan wcześniejszy w liście, czy ten zaprezentowany poniżej?

7 komentarzy: