wtorek, 27 lutego 2018

152. Lace up!

Dobry wieczór :)

Co prawda zgodnie z założeniem post miał pojawić się w poniedziałek, ale wczorajsze porządki na komputerze zaabsorbowały mnie na tyle, że musiałam to przełożyć na dzisiaj.
Jak mijają Wam pierwsze dni tygodnia? Mróz bardzo dokucza?
Przyznam szczerze, że tak niskie temperatury bywają uciążliwe- zwłaszcza z perspektywy kierowcy. Codzienne odśnieżanie i jazda w zimnym samochodzie nie należą do najprzyjemniejszych czynności.
Ale! Zima ma również swoje uroki. Pokryty bielą świat wygląda naprawdę korzystnie ;)

Na wstępie uprzedzam, że zdjęcia były robione jakiś czas temu, gdy temperatura na zewnątrz nie była aż tak niska jak obecnie i rozpięcie płaszcza na chwile celem pokazania tego, co znajduje się pod nim nie sprawiało aż tak ogromnego kłopotu.

Stylizacja typowa wręcz dla mnie- w moich ulubionych kolorach. Klasyka zawsze się sprawdza, a prostota i minimalizm jak dobrze wiecie, są niesamowicie bliskie mojemu sercu.
Elementami, które nieco urozmaicają całość są sznurowania- zdobią ramiona swetra oraz buty.
Buty mają również zamek z boku, także nie martwcie się- nie męczyłam się ze sznurowaniem ubierając je :P












sweter- Gamiss
buty- Gamiss
spódniczka- New Yorek
szal- Mohito 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja i przepiękne zdjęcia ❤Płaszczyk bardzo mi się podoba!
    Jeśli chodzi o mrozy to podobno w czwartek ma być w niektórych miejscach - 31 stopni, więc ciekawie się zapowiada...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice outfit and superb laced boots!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/26/get-low/

    OdpowiedzUsuń
  3. No no...co za stylizacja ;) I te buty ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja nie zmarzłaś podczas zdjęć? Jak zawsze świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz wspaniale Kochana moja :* Niestety i u mnie pogoda nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie jakbys robila zdjcia teraz to bys nie byla taka usmiechnieta haha :D
    Super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeogromnie spodobał mi się ten płaszcz.
    Po prostu rewelacja!
    Sama mogłabym taki mieć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz mam dosc tego mrozu😨
    Pięknie wyglądasz 😍
    Świetna stylizacja a płaszczyk jest fantastyczny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, dodatkowo te buty fantastycznie podkreślają świetnie całą stylizację bardzo się dla mnie podobają. Świetny styl <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie <33 Bardzo ładny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi ię podobają takie płaszcza, są mega kobiece ;) I muszę przyznać, że na tym zimowym tle zdjęcia wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look. Fajny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny płaszczyk! Uwielbiam klasyczne kolorki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy obecnych mrozach bym chyba zamarzla :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja. Sweterek ma fajne wiązanie na ramionach.

    OdpowiedzUsuń