poniedziałek, 2 października 2017

116. Red and gray

Witajcie kochani!

Co dobrego u Was?
Nasz wyjazd, o którym wspomniałam Wam w poprzednim poście udał się w 100%.
W sobotę szybka pobudka i ruszyliśmy na całodzienną wyprawę w górach. Widoki zapierały dech w piersiach i naprawdę były warte każdego zmęczenia. Łącznie zrobiliśmy prawie 20 km. Nawet nie potrafię znaleźć słów aby wyrazić to jak bardzo byłam zachwycona wszystkim, co tam widziałam. Jesień w górach jest naprawdę niesamowicie urokliwa i jeśli nigdy nie mieliście okazji zobaczyć, koniecznie to nadróbcie. Postaram się wrzucić Wam tu kilka zdjęć z naszych wypraw ;)

Mam nadzieję, że znajdę na to czas i jakoś odnajdę się w nowym systemie pracy.

Póki co, prezentuję Wam jedną z moich pierwszych jesiennych blogowych stylizacji.  Zdjęcia udało nam się zrobić w piątkowe popołudnie. Pogoda naprawdę dopisywała, a my biegaliśmy po mieście w poszukiwaniu kilku niezbędnych podczas górskich wypraw rzeczy.
Jedna z moich ulubionych jesiennych sukienek, klasyczna aż do granic z delikatnie bufiastymi rękawami. Krój prosty, kolor zdystansowany. Zestawiłam ją z czarnymi butami i rajstopami w takim samym kolorze, które są nieodłącznym elementem mojej jesiennej garderoby. Aby nieco ożywić całość dorzuciłam szalik w kolorze intensywnej czerwieni.












sukienka- Zara
buty- Dresslily
szal- Dresslily

54 komentarze:

  1. Bardzo ładna sukienka i buty. Super kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw kojarzy mi się ze strojem na uczelnie - bardzo pozytywnie !

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym szalikiem-rewelacyjnie zgrał się z czarnym i szarym😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Mega mi się podoba kolor szalika. Jeśli chodzi o góry to doskonale Cię rozumiem. Sama byłam (tylko, że latem) i naprawdę jest to coś niesamowitego. Muszę chyba wybrać się również jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka, idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię wyprawy w góry jesienią :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w takich kolorach :) Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, ślicznie Ci w szarościach ! Uwielbiam ten kolor i czerwony szalik to świetny akcent

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra ta sukienka, jesienią bardzo lubię szarości połączenie jej z czerwonym szalikiem daje piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w tej sukience :) szał jest fajnym akcentem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle trafiona stylizacja, to są moje ulubione kolory! :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że wyjazd się udał, ja dawno nie byłam w górach :) sukienka śliczna, niby zwykła ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz, bardzo kobieco, a zdjęcia wyszły śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szary z czerwony prezentuje się świetnie. Trochę przypomina mi święta :) Buty masz fajne. Powiedz mi bo widzę że z dresslily - wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka świetna jest ta sukienka! Taka prosta, a jednocześnie mega ładna :)
    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie połączyłaś ze sobą kolory :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja i z chęcią się nią zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, bardzo lubię szary!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama uwielbiam wyprawy górskie, więc doskonale Cię rozumiem kochana :D
    super wyglądasz !
    sukienka i botki mega mi się podobają <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. a no właśnie, miło że ktoś mnie rozumie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się mi, że bardzo by się mi spodobała taka sukienka na żywo.
    Nie ukrywam, że uwielbiam Twoje stylizacje.
    Kusząca figura! :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna, klasyczna sukienka i piękna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne zdjecia, a stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie zdjecie jest rewelacyjne <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja, Podobają mi się te trochę bufiaste rękawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale, stylowo ze smaczkiem i ten czerwony akcent, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnie zdjęcie przeurocze :))
    Ostatnio bardzo polubiłam noszenie sukienek jesienią ;-)
    Szara idealnie pasuje do pogody i pory roku. Bardzo mi się podoba;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie zestawienia- proste ale takie kolorystyczne, żywe wstawki ( u Ciebie czerwony szalik) totalnie zmieniają całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosto, elegancko i przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś śliczna Kochana Moja :* A jak Twoje zmiany życiowe? Mam nadzieję, że wszystko idzi epo Twojej myśli Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach góry ile ja bym dała żeby sobie gdzieś pojechać a tu nieustający remont:/ Wyglądasz przepięknie bardzo dziewczęco i do tego ten czerwony szal bomba

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ci zazdroszczę tych gór. Jeszcze do tego jesienią! Chciałabym bardzo tak pośmigać. Mam nadzieję, że uda się w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ze wyjazd się udał :) Lubie takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka przypomina mi moją o której dawno zapomniałam ;) chyba czas ją wyciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka jest świetna! Uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna stylizacja, w której z chęcią pokazałabym się sama :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Belo look! Amei tudo .. as peças, as cores! *.* Linda!
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana pra você! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the combination of grey dress and red scarf! :)

    Looking so beautiful! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń