poniedziałek, 9 października 2017

117. Mom jeans

Witam Was w czwartkowy wieczór?

Co u Was? 
U mnie zmian ciąg dalszy. Nowa praca absorbuje mnie zupełnie- mimo iż cały dzień jestem poza domem i mam naprawdę coraz mniej czasu to zupełnie nie narzekam z tego powodu. Atmosfera jest miła, zakres pracy i jej forma podoba mi się, ludzi w grupie mam świetnych. Naprawdę jestem zadowolona. 
Przestawiam się cały czas na inny system funkcjonowania, ale idzie mi całkiem nieźle i systematyzuję powoli wszystko. 
Trzymajcie kciuki ;) 


Moja kolejna prosta stylizacja. Wiecie, że od dłuższego czasu marzyłam o takich spodniach? Bardzo chciałam znaleźć takie o kroju "mom jeans", ale niestety niesamowicie trudno było mi znaleźć pasujący rozmiar. Dostępne  w sklepach były na mnie za duże, a na dziecięcym dziale, póki co z takimi się nie spotkałam. Te, które prezentuję Wam dzisiaj pochodzą ze sklepu Zaful. I mimo iż wybrałam najmniejszy rozmiar, były na mnie nieco za szerokie. Całe szczęście mama mojej przyjaciółki jest wspaniałą krawcową i pomogła mi doprowadzić je do porządku. 
Zestawiłam je ze sznurowanymi botkami, chociaż początkowo zastanawiałam się nad butami sportowymi. Ostatecznie jednak stwierdziłam, ze półgolf, który podobnie jak spodnie o tym kroju kojarzy mi się z czasami młodości mojej mamy bardziej pasuje do tego typu obuwia. Zresztą, moje upodobanie względem monochromatycznych zestawów jest Wam już znane ;) 















 spodnie- Zaful
buty- House
bluzka- Atmosphere



53 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :* świetne są te spodnie!
    klik, 30.99$
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny powrót do lat'90, uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki 😘
    Świetny zestaw-uwielbiam polgolf mi się najbardziej podoba 💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tych spodniach :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam MOM JEANS !!!! I Dzisiaj szzcególnie UWIELBIAM CIEBIE W TEJ STYLIZACJII!! WOW!!! Kochana Moja! WYglądasz dosłownie zabójczo w tych spodniach . Jestem pod wrażeniem :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio sobie zamówiłam spodnie o takim kroju i muszę przyznać, że od razu je polubiłam:)świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansy są po prostu przefajne.
    W sumie - mogłabym takie mieć.
    Jak z lat 80. ;)
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie nie w moim klimacie, wolę zdecydowanie bardziej opięte i z niskim stanem :)
    klik - 30,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty fajnie się prezentują. :)
    Powodzenia w pracy, super, że dobrze się w niej odnajdujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jesteś szczupła i zgrabna więc w ładnie wyglądasz takich spodniach. Ja nie do końca bym się mogła takich dobrze czuć, wolę jednak te z niższym stanem. Cały czas trzymam za ciebie kciuki w nowym systemie pracy ale i tak czuję że wyjdzie ci to na lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I mi się to bardzo podoba <3 W ogóle Ty ciągle wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz w takim modelu spodni Ty chudzinko :D Nie było Ci zimno w tej bluzeczce ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten model spodni <3 Świetnie na Tobie leżą ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. super jeansy, mają mega kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musze sobie kupić takie spodnie bo wyglądają świetnie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam wrazenie, ze w Mom jeans bym wyglądała grubo, ale ty prezentujesz sie swietnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie, masz piękny uśmiech, a na te schody muszę się wybrać, powodzenia w pracy ! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw :). Botki są super. Także lubię takie monochromatyczne stylizacje. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta stylizacja! <3 Buty prześliczne! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby prosta stylizacja, a ma w sobie coś takiego :) Piękne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że tak bardzo podoba Ci się w pracy :) Nic tylko życzyć aby było tak dalej! Trzymam kciuki :)
    Te wiązane buciki były idealnym wyborem! Choć i trampki także świetnie by pasowały ;) Golfik jest przecudowny!
    Ostatnio również spodobały mi się spodnie tego typu. Twoje wyglądają świetnie! Po tych przeróbkach pewnie lepiej niż na początku :D
    Super zdjęcia! Nie zmarzłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie takie spodnie nie przekonują, ale fajnie, że wreszcie znalazłaś takie jak chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te spodnie znajdziesz wszędzie typu Bershka albo Pull&Bear :)
    Fakt, nosi się je dobrze i są wygodne :) A także prezentują się świetnie w różnym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygladasz :* Tylko ja na taką pogode, jaka jest za oknem, wrzuciłabym do tej stylizacji coś na wierzch. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie spodniami, ale bluzka cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Uwielbiam Twój uśmiech!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. this outfit gives me a 90s vibe. and i love it! anyway, i hope you can fop by my blog too and follow if you like. saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe spodnie lubię takie z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię Twoją miejscówkę do zdjęć, bardzo fajnie podkreśla stylizacje. Jest ciekawym tłem, ale nie zabiera zbyt dużo uwagi. Tym razem spodnie nie są dla mnie, ale góra bardzo mi się podoba! :)

    Trzymam kciuki, aby w pracy nadal było tak fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja! Masz figurkę do takich spodni! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie już od dłuższego czasu podobają się takie spodnie :) Chociaż myślę, że do mnie by nie pasowały ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam pojęcia, że na Zaful są takie piękne spodnie :) Ogólnie, ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu bo jest prosta, ale jednocześnie ciekawa. Chciałam sobie kiedyś kupić spodnie typu mom jeans, ale jestem za szeroka w biodrach i źle w nich wyglądałam, więc zazdroszczę figury! <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  34. super buty :) i odważne spodnie ja bym źle się w takich czuła.

    OdpowiedzUsuń
  35. chciałabym znaleźć spodnie z tak wysokim stanem...

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz:) super spodnie i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz świetnie <33 Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. prosto ale z klasą :) bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja wpadająca w lata 90-te ! ;) to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look :) Jeansy pięknie podkreślają Twoją figurę <3
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki :-) Prosto- i dzięki spodniom bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  42. love this kind of look, really comfy

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdy zobaczyłam tytuł nagłówka, chętnie weszłam obejrzeć stylizację. Sama uwielbiam spodnie typu "mom jeans" i byłam ciekawa z czym je połączyłaś. Zrobiłaś to w sposób bardzo klasyczny, bez szaleństw- ale taki chyba najbardziej lubię. W każdym razie, moim zdaniem wygląda to naprawdę elegancko i (mimo tego, że spodnie tego typu za bardzo nie podkreślają naszych kształtów), to kobieco.
    ślicznie!

    Pozdrawiam! :-))

    OdpowiedzUsuń