niedziela, 29 października 2017

123. Pineapple- again!


Są takie rzeczy, z których naprawdę trudno jest zrezygnować.
A ci, którzy obserwują mnie na Instagramie wiedzą, że motyw ananasa jest jednym z tych, które naprawdę bardzo, bardzo lubię. Dlatego dzisiaj, mimo aury, która nieprzesadnie kojarzy się z tym owocem, prezentuję Wam stylizację lekką, casualową z jego udziałem. A co! niech będzie na przekór wszystkiemu :)
Zestaw prosty i mówiąc szczerze dla mnie wręcz standardowy. Przeważnie jeansy i koszula to zestaw, który najczęściej wybieram do pracy. W takim komplecie czuję się najpewniej. Aktualnie wystarczy zamienić ukochane Conversy na nieco cieplejsze buty, zarzucić na siebie kurtkę i można ruszać na podbój świata :D









koszula- Dressslily
buty- Converse
spodnie- Jane Norman






50 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest świetna! ;) prosta a jednak ta owocowa aplikacja robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony zestaw - jeansy i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula i spodnie:) super jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam motyw ananasa :D buty masz świetne kupić na ten typ tylko jeszcze nie wiem czy się zdecyduję na jasny kolor, czasami chodzę jak łamaga i zaraz byłyby czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja 😀 Ananas zawsze spoko 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ☺
    Pięknie w nim wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest świetna! :) Z chęcią bym przygarneła :D
    klik

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Que camisa linda! Adorei *.* look show!
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana pra você! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz 😍 ananasy zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna koszula :) Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta koszula, ananas mnie nie rusza, ale strasznie spodobał mi się fason tej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się prostota oraz minimalizm tej stylizacji :) Ostatnimi czasy najczęściej zarzucam na siebie właśnie jakieś spodnie + koszula/sweter i to wszystko - nie mam jakoś weny żeby kombinować i dobierać dodatki :P Ta koszula z ananasem jest świetna i może nie pasuje mi do końca na jesień, ale za to w sam raz na wiosnę :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładna torebeczka<3
    a ananas jest mega:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta koszula!! Bardzo fajny motyw owocu, super skontrastowane kolorki:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie sie prezentujesz :))

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/moda-na-ten-sezon-trendy-jesien-zima.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie stylizacje - biała koszula i jeansy :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawiskowo wyglądasz! <3
    Nie dziwie się, że lubisz motyw ananasa, na tej koszuli owoc prezentuje się rewelacyjnie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna koszula i świetnie w niej wyglądasz, ale jeśli o mnie chodzi, to należę do tych osób, które się średnio dobrze nadają do noszenia białych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szukam takiej koszuli ! Jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednak jeszcze ubrałaś Kochan aCOnversy :* jaja że zarz Listopad a tu w takich butach można chodzić :) hihih Kochana Moja wyglądas zjak zawsze cudnie! Ta stylizacja jest swietna :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, ananasy i flamingi są super <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, fajna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. super!
    Proszę o zamieszczenie ogłoszenia: Sprzedam książkę PRAWO ADMINISTRACYJNE MATERIALNE, najnowsze wydanie 2016. Książka niezniszczona, w idealnym stanie, ceniona na wydziale prawa uniwersytetu łódzkiego napisana przez wykładowców jednej z katedr. Książka jak dla mnie niezbędna do zaliczenia niektórych przedmiotów a także do obrony pracy magisterskiej. Książka do kupienia w księgarniach on-line czy też na uczelni w cenie około 70 złotych, ja sprzedam ją za 40.

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko co ja tu zrobiłam hihi, chciałam pisać, że zapraszam na nowy wpis a nie zamieszczać ogłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super look. Motyw ananasa zawsze spoko. :D
    Torebka fajnie się prezentuje. :)
    Poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna ta koszula.
    Uwielbiam take rzeczy. Niby zwyczajne, jak ta biala koszula, ale z ciekawym dodatkiem, który dodaje uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. u nas dziś już -2 za oknem... więc taka stylówka nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście świetnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta torebka pasowałby Ci do całej stylizacji - super

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jest ta koszula :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  33. it's a perfect outfit! the the pineapple on the blouse.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń