piątek, 20 października 2017

121. Simplicity with aztec print

Ciepła herbata w kubku, ulubiona płyta w głośnikach i perspektywa spędzenia całego jutrzejszego dnia w rodzinnym domu z mamą. Tak definiuję dzisiaj szczęście.
W zasadzie to na chwilę obecną nic więcej mi nie potrzeba.
Och, może jeszcze odrobinę słońca jutro albo w niedzielę, tak abym mogła wybrać się na długi jesienny spacer... Póki co, dane mi było jedynie oglądać piękne zdjęcia na instagramowych profilach ;) 

Prezentuję Wam stylizację już w pełni jesienną, w której główną rolę pozwoliłam odegrać jednemu z moich ulubionych swetrów. Ciepły, miękki kardigan, który idealnie sprawdza się podczas dni takich, jakie mamy obecnie. Z powodzeniem pozwala na rezygnację z dodatkowej kurtki.
Mam nadzieję, że pogoda nie rozczaruje i słońce będzie nam jeszcze towarzyszyć.
Zestawiłam go (a jakże!) z moimi ulubionymi kolorami. Z czerni i bieli nie potrafię zrezygnować, o czym niejednokrotnie zdążyliście się już przekonać. Klasyka sprawdza się zawsze. Bez względu na porę roku. Niezastąpione monochromatyczne połączenia to chyba mój znak rozpoznawczy.









kardigan- Vubu
spodnie- SinSay
buty- Deichmann


Zapraszam Was do skorzystania z Rosegal HALLOWEEN


44 komentarze:

  1. Fajny ten kardigan, ładnie się prezentuje :)
    klik, klik :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci miłego i przyjemnego czasu spędzonego z mamą :) ja uwielbiam kardigany sama sobie teraz kupiłam ale szary i zwykły taki. Twój jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze, bardzo fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda połączenie klasyki z azteckimi wzorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Super sweterek:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze pięknie wyglądasz na zdjęciach ale na tych wyglądasz olśniewająco💞
    Widać że w tym zestawie czujesz się świetnie 💞
    Sweterek i buty są super 💕
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki :)
    Kardigan ahhh cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki! Idealne na jesienną porę :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki ładny ten kardigan! ma świetne wzory i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna całość i dobrze leży :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kardigany o takim kroju, sama mam ich kilka, wygodne i cieplutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za ciekawa stylizacja. Fajna!
    Idealne się wydają te wzory i mają interesującą gamę odcieni.
    Podobają mi się. Ten niebieski - super.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie, świetnie w tym wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie w oko wpadły spodnie! :) Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatka i kocyk, o tak! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Kochana zrobiłaś tą styliazję :* Bardzo mi się podoba ten Kardigan <3 I widzę Kochana Moja że i Tobie nie wiele do szczęścia potrzeba :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :) Azteckie wzory coraz bardziej mnie do siebie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten kardigan - stylowy i cieplutki! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. super sweterek :) a co najważniejsze bardzo pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, kardigan robi całą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. very nice fall outfit! Great booties ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/22/see-you-soon/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie swetry a dodatek niebieskiego wygrywa wszystko! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wygladasz <3 A sweterek ma świetne kolory i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie, muszę sobie sprawić taki aztecki kardigan

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna definicja szczęścia- aż miło było poczytać :D

    świetny kardigan <3

    oby taka piękna, zlocista i ciepła jesień do nas wróciła :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię taki motyw na swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kardigan ! Uwielbiam Azteckie wzory <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten sweterek :) Pięknie wygląda na tle czerni :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja przepiękna uśmiechnięta pomarańczka <3
    Stylizacja jak zawsze świetna <3 Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. love the print of this jacket! you look so pretty.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz. Lubię takie wzorzyste kardigany. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kardigan, a całe zestawienie mega stylowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja :) A Twoja definicja szczęścia jest mi bardzo bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny kardigan *.* Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi przez pogodę już się odechciewa spacerów. Im mniej się staram na nią narzekać tym bardziej mnie dobija :D Ostatnio zwłaszcza zimnem.

    OdpowiedzUsuń