czwartek, 12 października 2017

119. Pastel autumn

Witajcie kochani!

Jak mija Wam czas?
U mnie dni mijają niesamowicie szybko i jeśli wcześniej twierdziłam, że nie mam czasu, to teraz nie mam go jeszcze bardziej. Powoli odnajduję się w nowej rzeczywistości i staram się bardzo mocno do niej dopasować. Mam nadzieję, że z czasem złapię odpowiedni rytm. Usilnie próbuję być u Was na bieżąco, niestety z różnym efektem. Mam nadzieję, że podczas weekendu uda mi się nadrobić wszelkie zaległości.

Tymczasem prezentuję Wam kolejną jesienną stylizację. O tej porze roku, co prawda dominuje inna kolorystka, ja jednak postanowiłam nie rezygnować z ukochanych pasteli. Jesień wcale nie musi być szaro bura ;) Ciepły kardigan, który zamówiłam z Rosegal naprawdę idealnie sprawdza się obecnie.. Zestawiłam go z białymi cygaretkami i otrzymałam nieco elegancki look, który jednocześnie jest bardzo wygodny.
Uwielbiam takie stonowane, niekrzykliwe zestawy, w których dominuje kolorystyczny minimalizm.












kardigan- Rosegal
spodnie- Stradivarius
baleriny- Mohito
bluzka- Rosegal 

Z Rosegal zamówiłam również sweter i ciepłe butki, które napewno zobaczycie w jednym z przyszłych postów ;) póki co czekają w szafie



49 komentarzy:

  1. Super, że udowadniasz, że pastele fajnie wyglądają nie tylko wiosną i latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek boski, sama nad nim się zastanawiam :) teraz zamówię obowiązkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny kardigan, uwielbiam takie kolory <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze że nie zrezygnowałaś z pasteli,bo wyglądasz świetnie 😍
    Piękna Stylizacja 💞
    Mi też te dni mijają aż za szybko...😐
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja;) śliczny kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten sweterek, raz, że fajny krój a dwa, że piękne kolory ♥ Niestety nie mam przekonania do tych zagranicznych stron i pewnie go nie zdobędę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. i love how refreshing this outfit is! love the colors, especially your shoes! :) can't wait to receive my rosegal items! hehe :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kardigan jest piękny ibte cudowne balerinki. Uwielbiam takie kolory (oczywiście lubię wszystkie) ale te dosłownie kocham. Przepiękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie i delikatnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie na Tobie wyglądają te pastele :) stylizacja na mega plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz:* super kardigan:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like your style & blog too.
    I am your new follower, hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba Twój kardigan :) idealnie pasuje do balerinek

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w moim stylu, ale podoba mi sie połączenie kolorów:3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prezentuje się ten kardigan w połączeniu z białymi spodniami, mega! uwielbiam ten print w pawie pióra <3 klik :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kardigan już ostatnio mi się rzucił w oczy jak przeglądałam stronę Rosegal, a Ty wyglądasz w nim przecudnie! :)

    Świetny post!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to by była stylizacja idealna na wiosnę:) Bardzo ładna, kardigan mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny kardigan
    bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie kuszą takie odcienie miętowego.
    Są naprawdę piękne.
    Fajna sprawa, piękny outfit i wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby tylko ten brak czasu był chwilowy. Ciągłe życie w biegu nie wpływa na człowieka korzystnie :( Dlatego nie daj się zwariować, staraj się wyhamować,jeśli zbyt długo będzie to trwało.
    A jesienna stylizacja bardzo ładna,spokojna i dość delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny sweterek, widzę go w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muito linda! Amei esse look *.* Cores lindas!!!
    Obrigada pela visita, linda!
    Bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so cool!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, kolorki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski i jego pochodne odcienie to moi ulubieńcy, dlatego ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Super swetr Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kolorki ! Lekko jesienne ale jeszcze trochę wiosenne !❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana , ja mam tak samo :( Przez ten brak casu bardzo mało śpię :( Masakra :( Cardigan jest pięnY! Cudnie się komponują kolorystycznie z butami :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wiem jak to jest nie mieć czasu a potem nadrabiać wszystko na raz, łącze się w bólu! A co do stylizacji - jestem za pastelami w jesień ♥ Dodają takiego swojego uroku, a turkusy z jesiennymi liściami też wyglądałyby super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten sweterek z ostatniego zdjęcia wydaje się bardzo ciekawy!
    Ogólnie fajnie wyglądasz na zdjęciach z tego wpisu. Pasują Ci takie kolory.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jest ta bluzka!
    Ja nawet nie zauważyłam kiedy, ale minęła już niemal połowa października. A dopiero co był wrzesień i szykowałam się na niechciany powrót na uczelnie. Masakra. Ani się obejrzę, a będzie 1 listopada, a potem Wigilia. Z jednej strony super, coraz bliżej wiosna, ale z drugiej. Masakra jak ten czas szybko leci. Z roku na rok coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie niestety też permanentny brak czasu, dni mijają mi błyskawicznie!
    Bardzo podoba mi się ten pastelowy look, lubię jesienią wrócić do takich letnich ,jasnych barw :) Ślicznie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Wyglądasz cudownie <33 Bardzo ładny kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny jest ten sweterek :) Pastele pięknie łączą się z bielą :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi czas ucieka szybko czasem aż za szybko a tyle jest do zrobienia. Ale piękna stylizacja:) O matko myślałam że obiecałaś włosy a ty je po prostu schowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna kolorystka- taka subtelna mięta i biele- kardigan po prostu cudny- wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  36. really pretty!

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej wpadły mi w oko buty. Mają baaaardzo piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń