niedziela, 29 października 2017

124. Rosegal shopping


Witajcie kochani,

dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć nieco o moich wrażeniach dotyczących zakupów w sklepie Rosegal.
Myślę, że większość osób zna sam sklep, a recenzję jego produktów dość często pojawiają się na blogach.
Niewiele jednak pojawia się postów dotyczących samego sklepu i robienia tam zakupów.
I właśnie o tym dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć.



Asortyment sklepu jest naprawdę ogromny- nie mam pojęcia, czy udało mi się zobaczyć wszystkie dostępne tam rzeczy. Jest ich naprawdę mnóstwo! Bogactwo wzorów, krojów i fasonów na różne okazje.
I rozmiarów... Oprócz tych standardowych, sklep posiada również dział z rzeczami nieco większymi- w specjalnej sekcji "Plus size" można znaleźć rzeczy przeznaczone dla osób noszących rozmiary powyżej L ;) i jest to zapewne dla takich klientów sporym udogodnieniem.


Składanie zamówienia jest naprawdę banalne i myślę, że nikomu nie powinno sprawić trudności. Najpierw śmiało pakujemy rzeczy do naszego koszyka, a następnie przechodzimy do podsumowania, gdzie z pośród kilku dostępnych sposobów płatności wybieramy ten najbardziej nam pasujący.

A jeśli jesteśmy przy płatnościach... Któż z nas nie lubi nieco zaoszczędzić i zapłacić mniej za wybrane rzeczy?
I teraz pojawia się w Rosegal szansa na to.



Od 1go do 11 listoada w sklepie będą trwały mega promocje. Obniżki będą sięgały aż 75% To super okazja aby kupić rzeczy w jeszcze niższych  cenach!



A oprócz tego przewidziane jest skorzystanie ze specjalnych promocyjnych kodów.

Brzmi zachęcająco, prawda?


9 komentarzy:

  1. świąteczna sukienka przebiła wszystko:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze , ostatnio jakoś nic nie zamawiałam , ale osobiście to jeden z moich ulubionych sklepów !
    Mają często bardzo fajne promocję !
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy w tym sklepie są rewelacyjne ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane :)
    u mnie na blogu nowa współpraca, a niebawem rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by te promocję przetestować :)
    Ach super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ubrania kupuję tylko stacjonarnie :) jestem niewymiarowa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym sklepie można znaleźć ciekawe ubrania, ale trzeba dużo uwagi poświęcić rozmiarom.

    OdpowiedzUsuń