wtorek, 17 października 2017

120. Crane jacket. Light ootd again.

Witajcie w poniedziałek!

Jak Wasze nastroje? Mam wrażenie, że zaliczam się do tej nieprzesadnie licznej grupy osób, która lubi początek tygodnia.
Humor mi dopisuje, a po weekendzie, który był i intensywny, i leniwy jednocześnie czuję się zregenerowana. W sobotę udało nam się zrobić nowe zdjęcia, później byliśmy na osiemnastce a w niedzielę najzwyczajniej w świecie leniliśmy się. Czasem potrzebny jest i taki dzień :)

Dziś prezentuję Wam moją kolejną lekką stylizację i mam wrażenie, że to już jeden z ostatnich takich zestawów. Mimo, iż prognozy pogody na następne dni są dość optymistyczne kolejne posty będą już typowo jesienne.
Żurawie to jedne z moich ulubionych wzorów, więc gdy zobaczyłam tę kurtkę na stronie Zaful stwierdziłam, że muszę ją mieć. Ma raczej sportowy krój i logicznym wydawałoby się połączenie jej z jeansami i tenisówkami. Schematy są jednak nudne i czasem warto je przełamać. Zestawiłam ją zatem z moją ulubioną elegancką spódnicą i beżowymi szpilkami.
Aby dodać nieco życia całości strój uzupełniłam bordową torebką.









kurtka- Zaful
spódnica- Orsay
szpilki- nn
torebka- Sammydress


Ze sklepu Zaful zamówiłam jeszcze kilka innych rzeczy. Strój przyda mi się na siłowni, na którą planuję powrót w listopadzie. 
Szoty zapewne poczekają na swoją kolej, a ocieplacze przydadzą się już niebawem.







43 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz w tym zestawie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka jest świetna! i strasznie podoba mi się strój na siłownie - mega <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.
    Biała spódniczka najpiękniejsza.
    Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy Twój wpis, który czytam, i tu na blogu i na IG, wypełniony jest pozytywną energią. Naprawdę zazdroszczę i podziwiam takie optymistyczne nastawienie do życia. :) Ja staram się być najbardziej optymistyczną wersją siebie, i ostatnią coraz lepiej mi to wychodzi. :) No i super strój. Kurtka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Również lubię motyw żurawi :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurtka! :) torebka fajnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kurteczka ☺
    Cała stylizacja jest zresztą bardzo ładna-zupełnie tak jak Ty💞
    Ja też mam rewelacyjny humor po weekendzie ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że ten tydzień to taki ostatni na zwiewne stylizacje. Dlatego trzeba korzystać ile się da 😚 Twoja prezentuje się pęknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja to istne cudo! Przepiekna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukieneczka a kurtki pokazujesz coraz fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie połączyłaś razem wszystkie elementy! Stylizacja bardzo mi się podoba, jest jednocześnie dziewczęca i kobieca, przez te szpilki. A żurawie genialne. <3
    $23.99

    OdpowiedzUsuń
  12. Niecodzienne zestawienie, nawet bym nie pomyślała, że bomberka tak fajnie będzie wyglądać z eleganckimi szpileczkami! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kurtka i torebka:) jak zawsze piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentuje całość wyglądasz uroczo i dziewczęco. Mi weekend też wspaniale minął. Poniedziałek już zaczełam z dobrym humorem ale to wszystko zasługa tego że mamy piękną pogodę :) gdyby było szaro i ponuro to bym miała gorsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz! Biel jesienią połączona z beżem,bordo i tą kurtką wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  16. I like your blog and your style! :)
    I follow you...if you want, check out my blog:
    Carstvo zapisanih misli

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna stylizacja! Wszystko do siebie pasuje. Wyglądasz świetnie )
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! kurteczka niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty zawsze wyglądasz pięknie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is such a classy outfit with great ensemble. You look amazing!

    https://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik do ćwiczeń jest super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahha! No jajcara z Ciebie bo przecież nikt nie lubi poniedziałku! Da mnie to dzien jak co dzien! Poniedzialek zdecydowanie wole lepiej od Niedzieli :( WYglądasz cudownie Kochana, Bardzo delikatnie i niewinnie. A ten stroj na siłownie -mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. You are soo pretty dear, I like your photos and your blog. ☺
    How about follow for follow?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane,sliczne ciuszki :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. That floral bomber is perfect over your combo. Really stylish and glamorous outfit my dear!!! Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    News on Fashion

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten look, a w torebce się zakochałam <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie, ta kurteczka wygląda cudownie z tą sukienką! Super !

    OdpowiedzUsuń
  29. Amo branco! E esse look de tons claros é maravilhoso *.* linda jaqueta!!
    Obrigada pela visita, linda!!!
    Bom final de semana pra você!
    Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja, jak zawsze :) Ta bomberka jest cudowna :) Ja początku tygodnia nie lubię, ale środek tygodnia (kiedy wciągnę się w ten wir pracy) jest już ok :)

    OdpowiedzUsuń