poniedziałek, 23 października 2017

122. Enchanted rose x Autumn denim

Witajcie w poniedziałek!

Jakiś czas temu obiecałam sobie, że nawet mimo powrotu do pracy na etacie nie zaniedbam bloga.
I póki co, udaje mi się tego mojego postanowienia dotrzymywać. Posty pojawiają się przynajmniej dwa razy w tygodniu- zwykle w poniedziałki i czwartki. Mam nadzieję, że uda mi się ten stan rzeczy utrzymać. Organizacja czasu jest bardzo ważna i prawdę mówiąc, nigdy nie miałam z nią większych problemów i zdaję sobie sprawę z tego, że niekiedy oklepane "nie mam czasu" jest tak naprawdę wymówką.
Staram się nie szukać tłumaczeń, a raczej sposobów na organizowanie nowej rzeczywistości.

Uwielbiam proste zestawy, którym z łatwością można nadać odrobiny charakteru poprzez dodanie ciekawego elementu. Tak stało się w przypadku stylizacji, którą prezentuję Wam dzisiaj, a której zdjęcia zostały wykonane wczoraj. Dacie wiarę, że od rana cały czas lało i w momencie, gdy już niemalże zupełnie straciłam nadzieję na poprawę pogody, wyszło słońce? Takiej okazji nie można było zmarnować. O tym, że "nieco" wiało chyba zapewniać nie muszę- doskonale widać to patrząc na moje włosy, które niesfornie latają we wszystkich możliwych kierunkach i które musiałam przytrzymywać, aby zupełnie nie zasłoniły twarzy.
Moje ukochane baleriny, a wraz z nimi Conversy zostały schowane na dno szafy, a ich miejsce zastąpiły już na stałe botki i kozaki. Te, które mam na sobie to jeden z moich ulubionych modeli. Klasyczne do granic możliwości, bardzo wygodne i wierzcie lub nie, ale towarzyszą mi już od trzech lat. Reszta stylizacji to mój styl w stu procentach- "czarny dół, biała góra" i kurtka. Nie mogłam się jej oprzeć- jeans pasuje zawsze, a ten haftowany wzór... o jejku, jejku! Po prostu piękny!









kurtka- Zaful 
bluzka- New Yorker
spodnie- H&M 
buty- DeeZee


Ze sklepu Zaful zamówiłam również bluzkę w kratę oraz spódniczkę z haftowanymi kwiatami. 







41 komentarzy:

  1. Super! Świetna kurtka. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy ja bede w stanie pogodzic prace na caly etat wraz z blogiem, oby tak! :)
    Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości i bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna kurtka! I reszta zamówienia też super. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Kochana Katany!!! Mam już kolekcjeich w domu hahah !!! Wyglądasz wspaniale :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka super, buty strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka ma świetny print :) Podoba mi się również spódniczka z haftem od Zaful :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawik bardzo mi się podoba i ogolnie zazdroszcze dobrej organizacji czasu. Ja 3 tyg po przeprowadzce, dopiero w miarę zaczynam się organizować xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo ostatnio popularny trend z fantazyjnymi katanami jeansowymi.
    Super. Chciałabym móc się przekonać czy dla mnie.
    Wydaje mi się, że by mi się spodobała na żywo taka katanka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice and cool outfit with a great denim jacket ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/22/see-you-soon/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawieniu, pomagam - 28,49$, 17,49$, 23,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas lało masakrycznie :D ja jestem taki zmarzluchem że chyba bym nie wytrzymała z zimną podczas sesji :P Berry ale mimo wiatru ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka jest super i kurteczka też :) klik

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kurteczka, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You always look so cute!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka i kozaki:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, klasyczny zestaw, a kurtka piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, ta kurtka jest niesamowita! Prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana ale jesteś chudziutka:) Kurtka świetna:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam i nadal mam zamiar dodawać blogi w poniedziałki i czwartki, ale ruszam z pełną parą od następnego miesiąca, który niedługo będzie :) Organizacja czasu jest ważna nie tylko w sprawach blogowych, ale przydaje się w życiu osobistym i zawodowym - u mnie bynajmniej się sprawdza ☺
    Stylizacja super z tym, że ja źle czuje się w jeansowej kurteczce :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafty na jeansowej kurtce wyglądają cudownie. <3 Podoba mi się bluzeczka w kratkę. :)
    $28.49, $17.49, $23.99

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny codzienny look :) Super kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam podobne kozaki i są mega wygodne i noszę je już któryś sezon :) Świetna stylówka:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała kurtka, też ona za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka świetna to fakt! Jednak gdyby nie Ty, nie wygladałaby tak dobrze :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zestawienie ☺
    Buty są świetne 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Very cute jacket :)

    Check my blog and follow each other?

    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam jeasnowe katanki a ta jest po prostu cudowna z tymi haftami <3

    OdpowiedzUsuń